You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

81 vacatures gevonden voor information technology bij Yacht IT - Pagina 1

filter1
  • specialisatie1
    werken in
    toon 81 jobs
    wis filter
  • contracttype
    contracttype
    toon 81 jobs
    wis filter
  • regio
    regio
    toon 81 jobs
    wis filter
alles wissen
    • apeldoorn, nederland, gelderland
    • Tijdelijk
    De Belastingdienst zoekt een Consultant Sap autorisatiebeheer!De Belastingdienst IV is een belangrijk organisatieonderdeel in het ondersteunen van de bedrijfsprocessen voor de hele organisatie. De Directie Informatievoorziening (IV) IBS Bedrijfsvoering. is verantwoordelijk voor beheer, exploitatie en ontwikkeling van alle software systemen die gebruikt worden bij de ondersteuning van de administratieve bedrijfsvoering van de Belastingdienst. Onze klanten zijn onder andere de Shared Service Organisatie Personeel & Organisatie, Centrum Facilitaire Dienstverlening en Financieel & Managementinformatie.De systemen die we onderhouden en implementeren zijn veelal SAP systemen of ingekochte softwarepakketten.Je voert je werkzaamheden uit in het autorisatiebeheerteam uit van IBS BV. Dit team bestaat uit twee autorisatiebeheerders en een architect. Het team wekt via Kanban methodiek.Werkzaamheden:Analyseren van Sap R/3 en S/4 Hana systemen om autorisatie aandachtgebieden vast te stellen;Migratie ondersteuning van R/3 naar S/4 Hana op autorisatie.Helpen verbeteren van het beleid op gebied van het SAP S/4 Hana autorisatie concept binnen de organisatie;Uitvoeren ontwerptaken binnen het autorisatiegebied SAP op basis van functionele ontwerpen;Afstemming met een breed stakeholder veld, zoals productowners, consultants en functioneel beheerders.Ondersteunen van subdomeinen HR, Financieel, Faciliair, inkoop, BW, infra op het gebied van autorisatie.Sparringpartner met functioneel beheer op het gebied van SAP autorisaties.
    De Belastingdienst zoekt een Consultant Sap autorisatiebeheer!De Belastingdienst IV is een belangrijk organisatieonderdeel in het ondersteunen van de bedrijfsprocessen voor de hele organisatie. De Directie Informatievoorziening (IV) IBS Bedrijfsvoering. is verantwoordelijk voor beheer, exploitatie en ontwikkeling van alle software systemen die gebruikt worden bij de ondersteuning van de administratieve bedrijfsvoering van de Belastingdienst. Onze klanten zijn onder andere de Shared Service Organisatie Personeel & Organisatie, Centrum Facilitaire Dienstverlening en Financieel & Managementinformatie.De systemen die we onderhouden en implementeren zijn veelal SAP systemen of ingekochte softwarepakketten.Je voert je werkzaamheden uit in het autorisatiebeheerteam uit van IBS BV. Dit team bestaat uit twee autorisatiebeheerders en een architect. Het team wekt via Kanban methodiek.Werkzaamheden:Analyseren van Sap R/3 en S/4 Hana systemen om autorisatie aandachtgebieden vast te stellen;Migratie ondersteuning van R/3 naar S/4 Hana op autorisatie.Helpen verbeteren van het beleid op gebied van het SAP S/4 Hana autorisatie concept binnen de organisatie;Uitvoeren ontwerptaken binnen het autorisatiegebied SAP op basis van functionele ontwerpen;Afstemming met een breed stakeholder veld, zoals productowners, consultants en functioneel beheerders.Ondersteunen van subdomeinen HR, Financieel, Faciliair, inkoop, BW, infra op het gebied van autorisatie.Sparringpartner met functioneel beheer op het gebied van SAP autorisaties.
    • apeldoorn, nederland, gelderland
    • Tijdelijk
    De Belastingdienst zoekt een IT Lead Architect!Een modern en robuust IT-landschap is van levensbelang voor de Belastingdienst. En dus voor alle Nederlandse burgers en bedrijven.Lead IT-Architecten helpen vanuit de CTO office om de missies van de domeinen te verwezenlijken. Daarmee staan jullie aan de basis van een toekomstbestendige IT-dienstverlening bij de Belastingdienst.Als IT Lead Architect ben je een vernieuwer en bruggenbouwer, zoek je naar standaardtoepassingen en probeer je afwijkingen zoveel mogelijk in te dammen. Ook coördineer je de opstelling en het onderhoud van de IT-architectuur van het domein binnen de gestelde kaders. Daarbij heb je oog voor kansen tot het vernieuwen van bedrijfsprocessen. Vanuit de referentie- en domeinarchitectuur voor gegevens zet je de stap naar implementatie. Je weet in deze fase collega’s met je mee te krijgen door ze te enthousiasmeren en motiveren. Met de andere IT-architecten werk je agile, multidisciplinair en ketengericht. Je krijgt te maken met concern-IT-architecten, solutionarchitecten en ontwerpers die werken in projecten en release-trains. In onderling overleg wordt de prioriteitstelling vastgesteld, waarbij de eindverantwoordelijkheid steeds meer verschuift richting de business.Als lead IT architect werkt nauw samen met de solutionarchitecten en managers van je organisatieonderdeel, ben je de motor in dit team en neemt je het voortouw.Achtergrond opdracht:Je helpt de missies van het domein Generriek Kantoor te verwezenlijken.Je bij het domein Generiek Kantoor aan de basis staat van een toekomstbestendige ITdienstverlening en er dus volop ruimte is voor jouw ideeën.Je mee helpt om het domein vorm te geven en jouw visie als leider met enthousiasme over weet te brengen aan het team.Je als bruggenbouwer de oude en nieuwer wereld bij elkaar weet te brengen. We gaan het domein samen met jou grondig vernieuwen.Je werkt bij de grootste gegevensverwerker van Nederland. We ontwikkelen een stateof-the-artplatform en blijven vernieuwen.Je communiceert met verschillende collega’s op diverse niveaus, zoals mede IT architecten, portfoliomanagers, IT-voortbrengers en hogere lijnmanagers.
    De Belastingdienst zoekt een IT Lead Architect!Een modern en robuust IT-landschap is van levensbelang voor de Belastingdienst. En dus voor alle Nederlandse burgers en bedrijven.Lead IT-Architecten helpen vanuit de CTO office om de missies van de domeinen te verwezenlijken. Daarmee staan jullie aan de basis van een toekomstbestendige IT-dienstverlening bij de Belastingdienst.Als IT Lead Architect ben je een vernieuwer en bruggenbouwer, zoek je naar standaardtoepassingen en probeer je afwijkingen zoveel mogelijk in te dammen. Ook coördineer je de opstelling en het onderhoud van de IT-architectuur van het domein binnen de gestelde kaders. Daarbij heb je oog voor kansen tot het vernieuwen van bedrijfsprocessen. Vanuit de referentie- en domeinarchitectuur voor gegevens zet je de stap naar implementatie. Je weet in deze fase collega’s met je mee te krijgen door ze te enthousiasmeren en motiveren. Met de andere IT-architecten werk je agile, multidisciplinair en ketengericht. Je krijgt te maken met concern-IT-architecten, solutionarchitecten en ontwerpers die werken in projecten en release-trains. In onderling overleg wordt de prioriteitstelling vastgesteld, waarbij de eindverantwoordelijkheid steeds meer verschuift richting de business.Als lead IT architect werkt nauw samen met de solutionarchitecten en managers van je organisatieonderdeel, ben je de motor in dit team en neemt je het voortouw.Achtergrond opdracht:Je helpt de missies van het domein Generriek Kantoor te verwezenlijken.Je bij het domein Generiek Kantoor aan de basis staat van een toekomstbestendige ITdienstverlening en er dus volop ruimte is voor jouw ideeën.Je mee helpt om het domein vorm te geven en jouw visie als leider met enthousiasme over weet te brengen aan het team.Je als bruggenbouwer de oude en nieuwer wereld bij elkaar weet te brengen. We gaan het domein samen met jou grondig vernieuwen.Je werkt bij de grootste gegevensverwerker van Nederland. We ontwikkelen een stateof-the-artplatform en blijven vernieuwen.Je communiceert met verschillende collega’s op diverse niveaus, zoals mede IT architecten, portfoliomanagers, IT-voortbrengers en hogere lijnmanagers.
    • zaandam, noord-holland
    • Tijdelijk
    Our client s looking for an interim Project Manager. The project manager will be responsible for the project management of a transition of networks from current incumbent party to new party for the Distribution Center, Home Shopping Center and Office networks.Scope:- AS-IS transition of network support to new party starting as per 1st July '24- Possible scope: transformation of current networks to network components according to the target network architecture (scope is tentative)Activities:- Facilitate Knowledge Transfer from incumbent party to target party- Facilitate onboarding of new party to the company to ensure management access to the existing network components (i.e. I&AM onboarding)- Implementation of new management tooling according to the standards of AH and in our cloud- Facilitate handover and transition of process documents- Implement and adjust the governance of AH and new party  
    Our client s looking for an interim Project Manager. The project manager will be responsible for the project management of a transition of networks from current incumbent party to new party for the Distribution Center, Home Shopping Center and Office networks.Scope:- AS-IS transition of network support to new party starting as per 1st July '24- Possible scope: transformation of current networks to network components according to the target network architecture (scope is tentative)Activities:- Facilitate Knowledge Transfer from incumbent party to target party- Facilitate onboarding of new party to the company to ensure management access to the existing network components (i.e. I&AM onboarding)- Implementation of new management tooling according to the standards of AH and in our cloud- Facilitate handover and transition of process documents- Implement and adjust the governance of AH and new party  
    • veldhoven, noord-brabant
    • Tijdelijk
    Introduction to the jobDo you have passion for optimizing organizations towards increased performance combined with experience in a high-tech environment. Are you capable of guiding and coaching teams, and line management in adopting new ways of working and Agile mindset? Then we are looking forward to meeting you.We are looking for an experienced Agile Coach who will be coaching teams and Agile Release Trains (ARTs) in the IT Research & Development (R&D) domain. Our people are proud to be supporting our internal and external customers with state-of-the-art solutions. Teams are a mixture of young talent and senior specialist with a strong focus on delivering business value for our stakeholder. The teams and ARTs in the IT R&D domain are closely collaborating with teams in ASML’s Development & Engineering (D&E) sector.
    Introduction to the jobDo you have passion for optimizing organizations towards increased performance combined with experience in a high-tech environment. Are you capable of guiding and coaching teams, and line management in adopting new ways of working and Agile mindset? Then we are looking forward to meeting you.We are looking for an experienced Agile Coach who will be coaching teams and Agile Release Trains (ARTs) in the IT Research & Development (R&D) domain. Our people are proud to be supporting our internal and external customers with state-of-the-art solutions. Teams are a mixture of young talent and senior specialist with a strong focus on delivering business value for our stakeholder. The teams and ARTs in the IT R&D domain are closely collaborating with teams in ASML’s Development & Engineering (D&E) sector.
    • den haag, zuid-holland
    • Tijdelijk
    Het Ministerie van Buitenlandse Zaken zoekt een Scrum Master!De inhuur vindt plaats voor het project Kairos ReisDocumenten (KRD). Het project KRD richt een digitaal portaal in voor klanten waardiverse diensten van Buitenlandse Zaken (Schengen- en Caribische Visa, Reisdocumenten) kunnen worden afgenomen of een zo grootmogelijk deel van het aanvraagproces digitaal kan worden doorlopen. De aanvraag wordt met een tweetrapsverificatie accountfunctiebediend en het aanvraagformulier kan zowel volledig off- als ook online worden ingevuld, waarna het naar de back-office-applicatie Kairoswordt doorgestuurd met tussenkomst van een (EDV)portaal. De projectstijl is Agile-Scrum.Taken en verantwoordelijkheden:Fungeert als dienend leider voor het Scrum Team en ondersteund in die rol de Product Owner, het ontwikkelteam.Hij/zij coacht het team op het vlak van zelforganisatie en multidisciplinair werken.Hij/zij neemt eventuele belemmeringen weg die de voortgang van het Ontwikkelteam beïnvloedtHij/zij faciliteert de scrum ceremonies en ondersteunt waar nodig de Product Owner bij de invulling van effectief Product Backlog management.Houdt metrics bij en bewaakt het bereiken van de sprintdoelenWerkt nauw samen met de PO voor een optimaal proces van idee naar implementatie stuurt de capaciteitsplanningAchtergrond opdracht:Het ministerie van Buitenlandse Zaken werkt vanuit de Directie Consulaire zaken en Visumbeleid (DCV) aan de verbetering en verderedigitalisering van consulaire dienstverlening aan haar klanten. DCV is in de eerstelijns dienstverlening aan haar klanten in meerdere opzichten vergelijkbaar met een klantenservice organisatie met meerdere kanalen: uitgebreide informatie beschikbaar via haar websites,telefonie, e-mail en social media, maar ook via het 24/7 contact center in Den Haag, aangevuld met fysieke bezoekmogelijkheden via meerdan 100 ambassades en consulaten (posten) of via tegen de +/- 100 locaties van Externe Dienstverleners (EDV’s) wereldwijd. Men streeftdaarbij naar excellente dienstverlening met als belangrijke thema’s zichtbaarder, bereikbaarder, klantgerichter via meerdere kanalen. Deinrichting vindt plaats langs de volgende principes: Het klantcontact en de dienstverlening worden zo veel mogelijk digitaal ingericht. Daarwaar aanvullende informatie nodig is kan de klant terecht bij een 24/7 bereikbaar centraal contact center in Den Haag. Daar waar binnenhet dienstverleningsproces een fysiek bezoek van een klant aan een BZ vertegenwoordigende locatie nog noodzakelijk is, zal dit zo veelmogelijk worden uitbesteed aan EDV’s met een breed verspreid wereldwijd kantorennetwerk. De verwerking in de backoffice wordteveneens anders ingericht: centraal, zoveel mogelijk digitaal en informatie gestuurd. Om de bestaande dienstverlening steeds verder teverbeteren langs deze inrichtingsprincipes worden stap voor stap nieuwe of verbeterde diensten geïntroduceerd. De ontwikkeling endigitalisering van deze diensten vindt voor Reisdocumenten plaats binnen het project Kairos ReisDocumenten (KRD) van DCV. Dit alles insamenwerking met posten, beleidsafdelingen binnen DCV, overige directies binnen BZ en eventuele externe leveranciers. Het project KRDis samengesteld uit de onderdelen “Realisatie” en “Implementatie”. Binnen het onderdeel ‘Realisatie’ wordt momenteel gewerkt aan dedigitalisering van het reisdocumentenproces. De projectstijl die daarbij gehanteerd wordt is ‘agile-scrum’.
    Het Ministerie van Buitenlandse Zaken zoekt een Scrum Master!De inhuur vindt plaats voor het project Kairos ReisDocumenten (KRD). Het project KRD richt een digitaal portaal in voor klanten waardiverse diensten van Buitenlandse Zaken (Schengen- en Caribische Visa, Reisdocumenten) kunnen worden afgenomen of een zo grootmogelijk deel van het aanvraagproces digitaal kan worden doorlopen. De aanvraag wordt met een tweetrapsverificatie accountfunctiebediend en het aanvraagformulier kan zowel volledig off- als ook online worden ingevuld, waarna het naar de back-office-applicatie Kairoswordt doorgestuurd met tussenkomst van een (EDV)portaal. De projectstijl is Agile-Scrum.Taken en verantwoordelijkheden:Fungeert als dienend leider voor het Scrum Team en ondersteund in die rol de Product Owner, het ontwikkelteam.Hij/zij coacht het team op het vlak van zelforganisatie en multidisciplinair werken.Hij/zij neemt eventuele belemmeringen weg die de voortgang van het Ontwikkelteam beïnvloedtHij/zij faciliteert de scrum ceremonies en ondersteunt waar nodig de Product Owner bij de invulling van effectief Product Backlog management.Houdt metrics bij en bewaakt het bereiken van de sprintdoelenWerkt nauw samen met de PO voor een optimaal proces van idee naar implementatie stuurt de capaciteitsplanningAchtergrond opdracht:Het ministerie van Buitenlandse Zaken werkt vanuit de Directie Consulaire zaken en Visumbeleid (DCV) aan de verbetering en verderedigitalisering van consulaire dienstverlening aan haar klanten. DCV is in de eerstelijns dienstverlening aan haar klanten in meerdere opzichten vergelijkbaar met een klantenservice organisatie met meerdere kanalen: uitgebreide informatie beschikbaar via haar websites,telefonie, e-mail en social media, maar ook via het 24/7 contact center in Den Haag, aangevuld met fysieke bezoekmogelijkheden via meerdan 100 ambassades en consulaten (posten) of via tegen de +/- 100 locaties van Externe Dienstverleners (EDV’s) wereldwijd. Men streeftdaarbij naar excellente dienstverlening met als belangrijke thema’s zichtbaarder, bereikbaarder, klantgerichter via meerdere kanalen. Deinrichting vindt plaats langs de volgende principes: Het klantcontact en de dienstverlening worden zo veel mogelijk digitaal ingericht. Daarwaar aanvullende informatie nodig is kan de klant terecht bij een 24/7 bereikbaar centraal contact center in Den Haag. Daar waar binnenhet dienstverleningsproces een fysiek bezoek van een klant aan een BZ vertegenwoordigende locatie nog noodzakelijk is, zal dit zo veelmogelijk worden uitbesteed aan EDV’s met een breed verspreid wereldwijd kantorennetwerk. De verwerking in de backoffice wordteveneens anders ingericht: centraal, zoveel mogelijk digitaal en informatie gestuurd. Om de bestaande dienstverlening steeds verder teverbeteren langs deze inrichtingsprincipes worden stap voor stap nieuwe of verbeterde diensten geïntroduceerd. De ontwikkeling endigitalisering van deze diensten vindt voor Reisdocumenten plaats binnen het project Kairos ReisDocumenten (KRD) van DCV. Dit alles insamenwerking met posten, beleidsafdelingen binnen DCV, overige directies binnen BZ en eventuele externe leveranciers. Het project KRDis samengesteld uit de onderdelen “Realisatie” en “Implementatie”. Binnen het onderdeel ‘Realisatie’ wordt momenteel gewerkt aan dedigitalisering van het reisdocumentenproces. De projectstijl die daarbij gehanteerd wordt is ‘agile-scrum’.
    • nederland, overijssel
    • Tijdelijk
    Ben jij een ervaren fulltime of parttime Agile Coach met een passie voor het begeleiden van teams naar optimale prestaties? Zoek je een dynamische omgeving waar je jouw expertise kunt inzetten en bijdragen aan de groei en innovatie van verschillende toonaangevende opdrachtgevers? Yacht biedt jou de kans om te excelleren in je carrière als Agile Coach!Functieomschrijving:Als Agile Coach bij Yacht speel je een cruciale rol in het begeleiden en ontwikkelen van developementteams. Je zult werken met diverse opdrachtgevers, waarbij je de Agile-transformatie leidt en/ of ondersteunt. Samen met de scrum masters ga jij aan de slag om het Agile gedachtegoed te implementeren en te laten leven. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:Het adviseren en coachen van teams en individuen in de toepassing van Agile principes.Het faciliteren van scrum-events en retrospectives om de effectiviteit van de teams te verbeteren.Het identificeren van kansen voor continue verbetering en het implementeren van passende strategieën.Samenwerken met stakeholders om de Agile-transformatie te ondersteunen en te bevorderen. 
    Ben jij een ervaren fulltime of parttime Agile Coach met een passie voor het begeleiden van teams naar optimale prestaties? Zoek je een dynamische omgeving waar je jouw expertise kunt inzetten en bijdragen aan de groei en innovatie van verschillende toonaangevende opdrachtgevers? Yacht biedt jou de kans om te excelleren in je carrière als Agile Coach!Functieomschrijving:Als Agile Coach bij Yacht speel je een cruciale rol in het begeleiden en ontwikkelen van developementteams. Je zult werken met diverse opdrachtgevers, waarbij je de Agile-transformatie leidt en/ of ondersteunt. Samen met de scrum masters ga jij aan de slag om het Agile gedachtegoed te implementeren en te laten leven. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:Het adviseren en coachen van teams en individuen in de toepassing van Agile principes.Het faciliteren van scrum-events en retrospectives om de effectiviteit van de teams te verbeteren.Het identificeren van kansen voor continue verbetering en het implementeren van passende strategieën.Samenwerken met stakeholders om de Agile-transformatie te ondersteunen en te bevorderen. 
    • nederland, overijssel
    • Tijdelijk
    Ben jij een ervaren fulltime of parttime Agile Coach met een passie voor het begeleiden van teams naar optimale prestaties? Zoek je een dynamische omgeving waar je jouw expertise kunt inzetten en bijdragen aan de groei en innovatie van verschillende toonaangevende opdrachtgevers? Yacht biedt jou de kans om te excelleren in je carrière als Agile Coach!Functieomschrijving:Als Agile Coach bij Yacht speel je een cruciale rol in het begeleiden en ontwikkelen van developementteams. Je zult werken met diverse opdrachtgevers, waarbij je de Agile-transformatie leidt en/ of ondersteunt. Samen met de scrum masters ga jij aan de slag om het Agile gedachtegoed te implementeren en te laten leven. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:Het adviseren en coachen van teams en individuen in de toepassing van Agile principes.Het faciliteren van scrum-events en retrospectives om de effectiviteit van de teams te verbeteren.Het identificeren van kansen voor continue verbetering en het implementeren van passende strategieën.Samenwerken met stakeholders om de Agile-transformatie te ondersteunen en te bevorderen. 
    Ben jij een ervaren fulltime of parttime Agile Coach met een passie voor het begeleiden van teams naar optimale prestaties? Zoek je een dynamische omgeving waar je jouw expertise kunt inzetten en bijdragen aan de groei en innovatie van verschillende toonaangevende opdrachtgevers? Yacht biedt jou de kans om te excelleren in je carrière als Agile Coach!Functieomschrijving:Als Agile Coach bij Yacht speel je een cruciale rol in het begeleiden en ontwikkelen van developementteams. Je zult werken met diverse opdrachtgevers, waarbij je de Agile-transformatie leidt en/ of ondersteunt. Samen met de scrum masters ga jij aan de slag om het Agile gedachtegoed te implementeren en te laten leven. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:Het adviseren en coachen van teams en individuen in de toepassing van Agile principes.Het faciliteren van scrum-events en retrospectives om de effectiviteit van de teams te verbeteren.Het identificeren van kansen voor continue verbetering en het implementeren van passende strategieën.Samenwerken met stakeholders om de Agile-transformatie te ondersteunen en te bevorderen. 
    • den haag, zuid-holland
    • Tijdelijk
    De adviseur is lid van het Information Security Centre binnen de directie IDI en werkt mee aan een zo optimaal mogelijk beveiligingsniveau van zowel de directies op het ministerie in Den Haag alsmede de posten in de wereld door middel van het uitvoeren van risicomanagement trajecten en het verbeteren van de processen hieromtrent. De adviseur is in staat om zowel op macroniveau (SG, pSG) en microniveau (directie, RSO, post) te opereren.Omschrijving taken:Het, ter realisering van de I-strategie, mede ontwikkelen en onderhouden van het complex van beheersingsinstrumenten ten aanzien van Risicomanagement bij BZ;Daarbinnen o.a.:De verslaglegging van dreigings-, risico- en (privacy-)impactanalyses, moet na een periode van verslaglegging in staat zijn om zelfstandig dergelijke trajecten te organiserenHet adviseren t.a.v. risicomanagement bij majeure IV-ontwikkelingen en -projectenHet periodiek opstellen van rapportages over risicomanagement t.b.v. dienstonderdelen en de departementsleidingHet begeleiden van uitvoeringsplannen t.b.v. de risicomanagement bij de dienstonderdelen van BZHet mede ontwikkelen en evalueren van departementaal beleid en normenkaders op het gebied van informatievoorziening en communicatie (IV) op het aspectgebied risicomanagementHet, vanuit regieperspectief, adviseren over risicomanagement vraagstukken bij strategisch beleids- en innovatietrajecten op IV-gebied in samenwerking met andere IV-medewerkers en de dienstonderdelen van BZHet mede adviseren over desbetreffende risicomanagement onderwerpen t.b.v. de deelname van de CIO en overige leden van de departementsleiding aan departementale, interdepartementale en internationale overlegfora op IV-gebiedProactief werken aan optimalisatie van de risicomanagement processen bij BZ.Monitoring van de voortgang van risicomanagement en privacy trajectenHet mede opstellen van een status overzicht over de risicomanagement voortgang en dit actief beheren en hierover kunnen rapporterenHet abstractieniveau is conceptueel en logischOmschrijving resultaatgebieden:Concrete, juiste, tijdige en volledige adviezen en rapportenToekomstgerichte realistische adviezen en beleidsvoorstellen vanuit een integraal IV-perspectiefTijdige, juiste en volledige verantwoordingsinformatie aan het management (voortgangsrapportages, planningen, etc.)
    De adviseur is lid van het Information Security Centre binnen de directie IDI en werkt mee aan een zo optimaal mogelijk beveiligingsniveau van zowel de directies op het ministerie in Den Haag alsmede de posten in de wereld door middel van het uitvoeren van risicomanagement trajecten en het verbeteren van de processen hieromtrent. De adviseur is in staat om zowel op macroniveau (SG, pSG) en microniveau (directie, RSO, post) te opereren.Omschrijving taken:Het, ter realisering van de I-strategie, mede ontwikkelen en onderhouden van het complex van beheersingsinstrumenten ten aanzien van Risicomanagement bij BZ;Daarbinnen o.a.:De verslaglegging van dreigings-, risico- en (privacy-)impactanalyses, moet na een periode van verslaglegging in staat zijn om zelfstandig dergelijke trajecten te organiserenHet adviseren t.a.v. risicomanagement bij majeure IV-ontwikkelingen en -projectenHet periodiek opstellen van rapportages over risicomanagement t.b.v. dienstonderdelen en de departementsleidingHet begeleiden van uitvoeringsplannen t.b.v. de risicomanagement bij de dienstonderdelen van BZHet mede ontwikkelen en evalueren van departementaal beleid en normenkaders op het gebied van informatievoorziening en communicatie (IV) op het aspectgebied risicomanagementHet, vanuit regieperspectief, adviseren over risicomanagement vraagstukken bij strategisch beleids- en innovatietrajecten op IV-gebied in samenwerking met andere IV-medewerkers en de dienstonderdelen van BZHet mede adviseren over desbetreffende risicomanagement onderwerpen t.b.v. de deelname van de CIO en overige leden van de departementsleiding aan departementale, interdepartementale en internationale overlegfora op IV-gebiedProactief werken aan optimalisatie van de risicomanagement processen bij BZ.Monitoring van de voortgang van risicomanagement en privacy trajectenHet mede opstellen van een status overzicht over de risicomanagement voortgang en dit actief beheren en hierover kunnen rapporterenHet abstractieniveau is conceptueel en logischOmschrijving resultaatgebieden:Concrete, juiste, tijdige en volledige adviezen en rapportenToekomstgerichte realistische adviezen en beleidsvoorstellen vanuit een integraal IV-perspectiefTijdige, juiste en volledige verantwoordingsinformatie aan het management (voortgangsrapportages, planningen, etc.)
    • utrecht, nederland, utrecht
    • Tijdelijk
    De Belastingdienst heeft als doel gesteld om alle ontvangen en verstuurde berichten aan belastingplichtigen digitaal aan te kunnen bieden. Daarbij moet rekening worden gehouden met alle eisen die door de Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer (Wmebv) worden gesteld. Dit is alleen mogelijk als de systemen die daarvoor nodig zijn elkaar begrijpen. Metadata speelt daarin een belangrijke rol en is essentieel voor het behoud van de betrouwbaarheid, integriteit en bruikbaarheid van informatieobjecten.De opdracht voor de informatieanalist bestaat uit:- het definiëren en ontwerpen van een consistent metadatamodel ten behoeve van het ontvangen & mededelen, archiveren & documenteren en via diverse interactiekanalen ontsluiten van berichten;- Data lineage en verticale data architectuur en verder technisch vormgeven Voor deze opdracht zijn in scope:- alle ontvangen/mededelen applicaties- generiek koppelvlak naar kantoorapplicaties en naar portalen/kanalen
    De Belastingdienst heeft als doel gesteld om alle ontvangen en verstuurde berichten aan belastingplichtigen digitaal aan te kunnen bieden. Daarbij moet rekening worden gehouden met alle eisen die door de Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer (Wmebv) worden gesteld. Dit is alleen mogelijk als de systemen die daarvoor nodig zijn elkaar begrijpen. Metadata speelt daarin een belangrijke rol en is essentieel voor het behoud van de betrouwbaarheid, integriteit en bruikbaarheid van informatieobjecten.De opdracht voor de informatieanalist bestaat uit:- het definiëren en ontwerpen van een consistent metadatamodel ten behoeve van het ontvangen & mededelen, archiveren & documenteren en via diverse interactiekanalen ontsluiten van berichten;- Data lineage en verticale data architectuur en verder technisch vormgeven Voor deze opdracht zijn in scope:- alle ontvangen/mededelen applicaties- generiek koppelvlak naar kantoorapplicaties en naar portalen/kanalen
    • groningen, groningen
    • Tijdelijk
    DUO zoekt een IT Projectmanager!De portefeuillehouder Compliance Rijksbreed zoekt een projectmanager (PM) die de verdere inrichting van het interne proces voor Rijksbreed kan vormgeven. Vooral de grotere opgaven Rijksbreed zijn hierin erg belangrijk.Er is een concept van hoe de verdere inrichting er uit zou kunnen zien, maar dit moet nader worden ingericht en concreet tot stand worden gebracht. Dit alles passend binnen de kaders vanuit de DUO-brede transitieplannen.Ook is van belang dat wordt afgestemd binnen DUO en met OCW hoe de middelenplanning beter vorm kan worden gegeven. Belangrijk hierbij is om een duidelijke visie te hebben en een sterke positie in te nemen.Verder zal de PM de huidige projectleiders aansturen die deeltijds ingezet zijn op enkele grote onderwerpen. Ook ligt het in de rede dat de PM mogelijk een of enkele komende trajecten zal aansturen. De huidige (deeltijds) projectleiders en twee businessanalisten vormen momenteel het centrale team voor Rijksbreed. Dit centrale team bereidt de diverse analysetrajecten voor. Daarna begeleidt de PM met het team de verdere analyse in alle domeinen waar zich uitvoeringsgevolgen kunnen voordoen.Taken en verantwoordelijkheden:Rapporteren aan de portefeuillehouder Compliance RijksbreedZorgdragen voor voortgangsrapportages en voor planningen (o.m. bijdrage aan Managementafspraken en herijkingen daarvan)Achtergrond opdracht:Digitalisering is en blijft de komende jaren een belangrijk middel om de dienstverlening aan burgers en instellingen te verbeteren. En zorgt er ook nu al voor dat veel goed gaat in de uitvoering. Om dat ook in de toekomst te kunnen blijven waarborgen, is digitalisering een continu punt van aandacht.Overheden werken samen aan deze opgave, steeds vaker volgens dezelfde standaarden en principes en met gedeelde voorzieningen. De Generieke Digitale Infrastructuur bestaande uit producten, standaarden en voorzieningen waarmee overheidsorganisaties hun primaire processen vorm kunnen geven, draagt bij aan een goed werkende en samenhangende digitale overheid. Veiligheid en het beschermen van de privacy is daarbij van groot belang en randvoorwaardelijk voor het zoeken naar mogelijkheden om informatiedeling tussen overheden en uitvoeringsorganisaties op orde te maken en hiervoor meer ruimte te creëren, bijvoorbeeld wanneer dit van groot maatschappelijk belang is.Het overgrote deel van de porfolio Rijksbreed bij DUO bestaat uit opgaven die voortvloeien uit ontwikkelingen met een sterke digitaliseringscomponent. Dit sluit echter niet uit dat binnen de portfolio opgaven kunnen worden opgenomen die voortvloeien uit generiek overheidsbeleid. De opgaven van het portfolio Rijksbreed omvatten zowel beleidsontwikkelingen op Europees als op nationaal niveau.De portfolio Rijksbreed (Compliance Rijksbreed) is een van de horizontale portefeuilles die binnen DUO worden onderkend. De manager Bedrijfsvoering is hiervoor de portefeuillehouder. Een dergelijke portefeuille doorsnijdt de onderkende verticale product-gebaseerde portefeuilles (domeinen). Een belangrijk onderscheid is ook dat de opdrachtmanagers voor de portfolio Rijksbreed zelf moeten bewaken welke onderwerpen (EU-regelgeving, nationake generieke wetgeving, bestuurlijke afspraken enz.) op enig moment nader onderzoek vereisen. Anders dan bij de reguliere trajecten worden hiervoor geen opdrachten verstrekt door OCW (of andere reguliere opdrachtgever). Wel is hiervoor in 2023 een intern proces voor uitvoeringsanalyses en -toetsen ingericht.Het doel is om minder reactief te reageren en proactief op de komende wijzigingen te kunnen reageren. Dit kan alleen als er een beter inzicht is in de wijzigingen die op DUO afkomen.
    DUO zoekt een IT Projectmanager!De portefeuillehouder Compliance Rijksbreed zoekt een projectmanager (PM) die de verdere inrichting van het interne proces voor Rijksbreed kan vormgeven. Vooral de grotere opgaven Rijksbreed zijn hierin erg belangrijk.Er is een concept van hoe de verdere inrichting er uit zou kunnen zien, maar dit moet nader worden ingericht en concreet tot stand worden gebracht. Dit alles passend binnen de kaders vanuit de DUO-brede transitieplannen.Ook is van belang dat wordt afgestemd binnen DUO en met OCW hoe de middelenplanning beter vorm kan worden gegeven. Belangrijk hierbij is om een duidelijke visie te hebben en een sterke positie in te nemen.Verder zal de PM de huidige projectleiders aansturen die deeltijds ingezet zijn op enkele grote onderwerpen. Ook ligt het in de rede dat de PM mogelijk een of enkele komende trajecten zal aansturen. De huidige (deeltijds) projectleiders en twee businessanalisten vormen momenteel het centrale team voor Rijksbreed. Dit centrale team bereidt de diverse analysetrajecten voor. Daarna begeleidt de PM met het team de verdere analyse in alle domeinen waar zich uitvoeringsgevolgen kunnen voordoen.Taken en verantwoordelijkheden:Rapporteren aan de portefeuillehouder Compliance RijksbreedZorgdragen voor voortgangsrapportages en voor planningen (o.m. bijdrage aan Managementafspraken en herijkingen daarvan)Achtergrond opdracht:Digitalisering is en blijft de komende jaren een belangrijk middel om de dienstverlening aan burgers en instellingen te verbeteren. En zorgt er ook nu al voor dat veel goed gaat in de uitvoering. Om dat ook in de toekomst te kunnen blijven waarborgen, is digitalisering een continu punt van aandacht.Overheden werken samen aan deze opgave, steeds vaker volgens dezelfde standaarden en principes en met gedeelde voorzieningen. De Generieke Digitale Infrastructuur bestaande uit producten, standaarden en voorzieningen waarmee overheidsorganisaties hun primaire processen vorm kunnen geven, draagt bij aan een goed werkende en samenhangende digitale overheid. Veiligheid en het beschermen van de privacy is daarbij van groot belang en randvoorwaardelijk voor het zoeken naar mogelijkheden om informatiedeling tussen overheden en uitvoeringsorganisaties op orde te maken en hiervoor meer ruimte te creëren, bijvoorbeeld wanneer dit van groot maatschappelijk belang is.Het overgrote deel van de porfolio Rijksbreed bij DUO bestaat uit opgaven die voortvloeien uit ontwikkelingen met een sterke digitaliseringscomponent. Dit sluit echter niet uit dat binnen de portfolio opgaven kunnen worden opgenomen die voortvloeien uit generiek overheidsbeleid. De opgaven van het portfolio Rijksbreed omvatten zowel beleidsontwikkelingen op Europees als op nationaal niveau.De portfolio Rijksbreed (Compliance Rijksbreed) is een van de horizontale portefeuilles die binnen DUO worden onderkend. De manager Bedrijfsvoering is hiervoor de portefeuillehouder. Een dergelijke portefeuille doorsnijdt de onderkende verticale product-gebaseerde portefeuilles (domeinen). Een belangrijk onderscheid is ook dat de opdrachtmanagers voor de portfolio Rijksbreed zelf moeten bewaken welke onderwerpen (EU-regelgeving, nationake generieke wetgeving, bestuurlijke afspraken enz.) op enig moment nader onderzoek vereisen. Anders dan bij de reguliere trajecten worden hiervoor geen opdrachten verstrekt door OCW (of andere reguliere opdrachtgever). Wel is hiervoor in 2023 een intern proces voor uitvoeringsanalyses en -toetsen ingericht.Het doel is om minder reactief te reageren en proactief op de komende wijzigingen te kunnen reageren. Dit kan alleen als er een beter inzicht is in de wijzigingen die op DUO afkomen.
    • groningen, groningen
    • Tijdelijk
    DUO zoekt een Platform Engineer!Het ODC-Noord heeft de afgelopen jaren een product portfolio ontwikkeld op het gebied van hosting diensten en levert deze aan verschillende overheidsorganisaties. De technische omgeving bestaat uit te beheren componenten op Cloud operator niveau en Tenant operator niveau.Het ODC-Noord PaaS Rhel operations team werkt volgens een combinatie van de Kanban & Scrum methodiek. Het is een is jong team, dat verantwoordelijk is voor het beheren van een omvangrijke Linux omgeving. Hierbij worden de uitgangspunten: “Infrastructure as Code” en het “no-login-prinicpe” toegepast. Er wordt gebruik gemaakt van moderne technieken zoals:Ansible Automation PlatformRed Hat SatelliteTerraform EnterpriseVault by Hashicorp EnterpriseGitlab Enterprise Edition (CI/CD) & Splunk.
    DUO zoekt een Platform Engineer!Het ODC-Noord heeft de afgelopen jaren een product portfolio ontwikkeld op het gebied van hosting diensten en levert deze aan verschillende overheidsorganisaties. De technische omgeving bestaat uit te beheren componenten op Cloud operator niveau en Tenant operator niveau.Het ODC-Noord PaaS Rhel operations team werkt volgens een combinatie van de Kanban & Scrum methodiek. Het is een is jong team, dat verantwoordelijk is voor het beheren van een omvangrijke Linux omgeving. Hierbij worden de uitgangspunten: “Infrastructure as Code” en het “no-login-prinicpe” toegepast. Er wordt gebruik gemaakt van moderne technieken zoals:Ansible Automation PlatformRed Hat SatelliteTerraform EnterpriseVault by Hashicorp EnterpriseGitlab Enterprise Edition (CI/CD) & Splunk.
    • amsterdam, noord-holland
    • Tijdelijk
    Het UWV heeft de ambitie om te ontwikkelen van een uitvoeringsorganisatie naar publieke dienstverlener met menselijke maat. Een van de organisatorische bewegingen die hiervoor is ingezet is het werken vanuit klantreizen en waardestromen. Dit betekent focus op integraal werken over de divisies heen waarbij vanuit één UWV gedachten wordt gewerkt en gehandeld.Ten aanzien van het software voortbrenging proces, van portfolio tot realisatie,  is binnen UWV gekozen het Safe Framework te gebruiken zodat alle lagen van de bedrijfsvoering, strategisch, tactisch en operationeel, integraal kunnen worden bestuurd. De rol van de Release Train Engineer is cruciaal in deze beweging.OpdrachtomschrijvingAls ervaren Release Train Engineer realiseer jij producten die nodig zijn ten aanzien van de doorontwikkeling en voortgang van de organisatie beweging naar een inrichting van Klantreizen/Waardestromen en Agile Release Trains (ART) georiënteerde bedrijfsvoering.  Jouw focus ligt bij de divisie Werkbedrijf.  Naast het leveren van die producten ondersteun jij de huidige Release Train Engineer met betrekking tot het coördineren en faciliteren van ART, waarbij zowel de technische als samenwerkingsvaardigheden binnen de teams worden bewaakt en verbetert. Vanuit deze opdracht zorg jij als coach tevens voor de groei en doorontwikkeling van een interne UWV medewerker in opleiding tot RTE en het Agile coach vakgebied.ResultaatverplichtingDe RTE draagt bij aan de professionalisering van de agile transitie binnen het Werkbedrijf DV/IV. Hierbij worden de volgende resultaten gevraagd:De regie te nemen op het vormgeven en implementeren van de agile roadmapResultaat: Er is een agile roadmap conform de SAFe methodiek met een looptijd van 1-2 jaar met daarin ontwikkeldoelen en concrete acties.De agile roadmap is gedeeld en gedragen binnen de DV/IV organisatieDe RTE draagt bij aan de professionalisering, organisatorische hygiene en duurzame inzetbaarheid van agile professionalsResultaat:  De UWV RTE’s zijn in staat zelfstandig en professioneel te handelen als RTE (oftewel groei in volwassenheidsniveau van junior naar medior; rol in coaching en begeleiding)Bijdragen aan de integratie van DV en IV teamsResultaat:  Bijdragen aan vorming nieuwe ART’sDe vermoedelijke looptijd van deze opdracht is 6-12 maanden.
    Het UWV heeft de ambitie om te ontwikkelen van een uitvoeringsorganisatie naar publieke dienstverlener met menselijke maat. Een van de organisatorische bewegingen die hiervoor is ingezet is het werken vanuit klantreizen en waardestromen. Dit betekent focus op integraal werken over de divisies heen waarbij vanuit één UWV gedachten wordt gewerkt en gehandeld.Ten aanzien van het software voortbrenging proces, van portfolio tot realisatie,  is binnen UWV gekozen het Safe Framework te gebruiken zodat alle lagen van de bedrijfsvoering, strategisch, tactisch en operationeel, integraal kunnen worden bestuurd. De rol van de Release Train Engineer is cruciaal in deze beweging.OpdrachtomschrijvingAls ervaren Release Train Engineer realiseer jij producten die nodig zijn ten aanzien van de doorontwikkeling en voortgang van de organisatie beweging naar een inrichting van Klantreizen/Waardestromen en Agile Release Trains (ART) georiënteerde bedrijfsvoering.  Jouw focus ligt bij de divisie Werkbedrijf.  Naast het leveren van die producten ondersteun jij de huidige Release Train Engineer met betrekking tot het coördineren en faciliteren van ART, waarbij zowel de technische als samenwerkingsvaardigheden binnen de teams worden bewaakt en verbetert. Vanuit deze opdracht zorg jij als coach tevens voor de groei en doorontwikkeling van een interne UWV medewerker in opleiding tot RTE en het Agile coach vakgebied.ResultaatverplichtingDe RTE draagt bij aan de professionalisering van de agile transitie binnen het Werkbedrijf DV/IV. Hierbij worden de volgende resultaten gevraagd:De regie te nemen op het vormgeven en implementeren van de agile roadmapResultaat: Er is een agile roadmap conform de SAFe methodiek met een looptijd van 1-2 jaar met daarin ontwikkeldoelen en concrete acties.De agile roadmap is gedeeld en gedragen binnen de DV/IV organisatieDe RTE draagt bij aan de professionalisering, organisatorische hygiene en duurzame inzetbaarheid van agile professionalsResultaat:  De UWV RTE’s zijn in staat zelfstandig en professioneel te handelen als RTE (oftewel groei in volwassenheidsniveau van junior naar medior; rol in coaching en begeleiding)Bijdragen aan de integratie van DV en IV teamsResultaat:  Bijdragen aan vorming nieuwe ART’sDe vermoedelijke looptijd van deze opdracht is 6-12 maanden.
    • utrecht, nederland, utrecht
    • Tijdelijk
    De Belastingdienst zoekt een ProcesontwerperBinnen de FIOD wordt gewerkt aan een vernieuwd primair proces. Deze is op hoofdlijnen bekend en zal dit jaar middels enkele initiatieven beproefd en uitgewerkt gaan worden. Het doel is om een gestructureerde en eenduidige procesbeschrijving te krijgen van het vernieuwde primaire proces. In deze procesbeschrijving staat beschreven hoe, waarmee, wanneer de activiteiten worden uitgevoerd en t.a.v. de beslismomenten o.a. wie, op basis waarvan en een besluit wordt genomen.Daarnaast wordt er een programma uitgevoerd om de ICT ondersteuning voor de FIOD te vernieuwen/verbeteren. Het nieuwe organisatieontwerp/procesontwerp moet input geven aan de architectuur van de vernieuwde ICT ondersteuning. Daarom wordt er voor gekozen om de procesontwerper toe te voegen aan het team architecten van dit programma om zo de samenhang tussen de ontwikkelingen te borgen.Opdrachtbeschrijving: (werkzaamheden of- prestatiedoelstelling) Inzicht hoe de (vernieuwde) processen verlopen met alle daarbij behorende aspecten m.b.t.... hoe welke proces activiteiten worden uitgevoerd, waarmee (o.a. ICT-ondersteuning / formats), wanneer en door wie (competenties + verantwoordelijkheden).Een uniforme beschreven basis om te komen tot werkinstructies voor de medewerkers die een rol hebben in de uitvoering van de processen t.b.v.... een uniforme werkwijze FIOD-breed.Een professionele procesbeschrijving maakt het mogelijk om verantwoordelijkheid te kunnen nemen en afleggen met 'hoe' de FIOD haar werk heeft ingericht / uitgevoerd.Een uniform beschreven beschrijving van de processen t.b.v... het beheer van de processen. De impact van gewenste / opgelegde wijzigingen in het proces is snel inzichtelijk waardoor de continuïteit en actualiteit van het proces optimaal gewaarborgd kan worden.
    De Belastingdienst zoekt een ProcesontwerperBinnen de FIOD wordt gewerkt aan een vernieuwd primair proces. Deze is op hoofdlijnen bekend en zal dit jaar middels enkele initiatieven beproefd en uitgewerkt gaan worden. Het doel is om een gestructureerde en eenduidige procesbeschrijving te krijgen van het vernieuwde primaire proces. In deze procesbeschrijving staat beschreven hoe, waarmee, wanneer de activiteiten worden uitgevoerd en t.a.v. de beslismomenten o.a. wie, op basis waarvan en een besluit wordt genomen.Daarnaast wordt er een programma uitgevoerd om de ICT ondersteuning voor de FIOD te vernieuwen/verbeteren. Het nieuwe organisatieontwerp/procesontwerp moet input geven aan de architectuur van de vernieuwde ICT ondersteuning. Daarom wordt er voor gekozen om de procesontwerper toe te voegen aan het team architecten van dit programma om zo de samenhang tussen de ontwikkelingen te borgen.Opdrachtbeschrijving: (werkzaamheden of- prestatiedoelstelling) Inzicht hoe de (vernieuwde) processen verlopen met alle daarbij behorende aspecten m.b.t.... hoe welke proces activiteiten worden uitgevoerd, waarmee (o.a. ICT-ondersteuning / formats), wanneer en door wie (competenties + verantwoordelijkheden).Een uniforme beschreven basis om te komen tot werkinstructies voor de medewerkers die een rol hebben in de uitvoering van de processen t.b.v.... een uniforme werkwijze FIOD-breed.Een professionele procesbeschrijving maakt het mogelijk om verantwoordelijkheid te kunnen nemen en afleggen met 'hoe' de FIOD haar werk heeft ingericht / uitgevoerd.Een uniform beschreven beschrijving van de processen t.b.v... het beheer van de processen. De impact van gewenste / opgelegde wijzigingen in het proces is snel inzichtelijk waardoor de continuïteit en actualiteit van het proces optimaal gewaarborgd kan worden.
    • leusden, utrecht
    • Tijdelijk
    Wij zijn met meer dan 350 bouwmarkten de onbetwiste marktleider in de doe-het-zelfmarkt in Nederland en België. Het kan altijd nóg beter. We zetten volle bak in op kwaliteit en professionaliteit. Dat doen we vanuit het hoofdkantoor in Leusden. Daar zijn we als franchiseorganisatie voor de winkelformules Gamma en Karwei voor alle aangesloten bouwmarkten actief. We leveren een totaalpakket aan diensten, zoals assortimentssamenstelling, winkelinrichting, marketingcommunicatie, opleidingen, logistiek en automatisering.Kom werken in een leuk team dat graag samen luncht, op verrassingsuitjes gaat en regelmatig een rondje wandelt. Infra en Security is een club energieke en leergierige collega’s, die de digitale transformatie voortstuwen. Met een noodgang, want wij hebben grote ambities. En in een interessant speelveld, waar onze franchisenemers ook wensen en systemen hebben. Je werkt veel in agile teams. In die projecten rapporteer je aan de product owner/manager infrastructure en security, Maikel begeleidt je onder andere in jouw persoonlijke ontwikkeling. Hij geeft jou veel verantwoordelijkheid en verwacht dat je deze pakt en zelfstandig je werk plant. Lukt dat even niet? Dan is hij er voor je.
    Wij zijn met meer dan 350 bouwmarkten de onbetwiste marktleider in de doe-het-zelfmarkt in Nederland en België. Het kan altijd nóg beter. We zetten volle bak in op kwaliteit en professionaliteit. Dat doen we vanuit het hoofdkantoor in Leusden. Daar zijn we als franchiseorganisatie voor de winkelformules Gamma en Karwei voor alle aangesloten bouwmarkten actief. We leveren een totaalpakket aan diensten, zoals assortimentssamenstelling, winkelinrichting, marketingcommunicatie, opleidingen, logistiek en automatisering.Kom werken in een leuk team dat graag samen luncht, op verrassingsuitjes gaat en regelmatig een rondje wandelt. Infra en Security is een club energieke en leergierige collega’s, die de digitale transformatie voortstuwen. Met een noodgang, want wij hebben grote ambities. En in een interessant speelveld, waar onze franchisenemers ook wensen en systemen hebben. Je werkt veel in agile teams. In die projecten rapporteer je aan de product owner/manager infrastructure en security, Maikel begeleidt je onder andere in jouw persoonlijke ontwikkeling. Hij geeft jou veel verantwoordelijkheid en verwacht dat je deze pakt en zelfstandig je werk plant. Lukt dat even niet? Dan is hij er voor je.
    • den haag, zuid-holland
    • Tijdelijk
    Het programma Transitie Cloud Services moderniseert de Informatisering en Automatisering van de gemeente Den Haag waarbij:- Via openbare aanbesteding een Cloud Service Partner wordt geselecteerd die de nieuwe Cloud landing zone inricht en in beheer neemt- Een meerjarig plan wordt opgesteld voor de applicatiemigraties naar de publieke Cloud- De Regieorganisatie en Cloud Center of Expertise wordt ingericht die de regievoering doet op de transformatie naar de Cloud en de Cloud volwassenheid van de organisatie verhoogt- De applicaties van de gemeente worden opgenomen in de Cloud Opzet en bestaan van de regieorganisatie is randvoorwaardelijk voor het succes van de transformatie naar de Cloud. Voor de inrichting van de regieprocessen en regieorganisatie zoeken wij een energieke Verandermanager/Procesmanager. Jouw rol:Voor de Regieorganisatie hebben wij een ontwerp gemaakt dat in het komende jaar gerealiseerd moet gaan worden. We zoeken een praktisch verandermanager/procesmanager die het ontwerp realiseert, de regieprocessen uittekent en inricht, de organisatie begeleidt en de drijvende kracht wordt in deze grote verandering. De verandermanager/Procesmanager acteert vanuit het programma, werkt samen met de kopstukken van de Informatisering & Automatisering afdeling van de gemeente Den Haag en draagt actief bij de programmadoelstellingen. Met enige kennis van Cloud technologie en ervaring met regievoering, neemt de verandermanager verantwoordelijkheid, richt processen in, organiseert de werkgroepen en begeleidt deze werkgroepen in de juiste richting.  De werkzaamheden zijn globaal: De Verandermanager/Procesmanager is medeverantwoordelijk voor samenhangende organisatietransformatie binnen de scope van het programma Transitie Cloud Services bij de afdeling Informatisering & Automatisering van de Gemeente Den Haag. Hierbij heb jij de volledige regie op de inrichting (bestaan en opzet) van de regieprocessen, -functies en de nieuwe taakstelling van de beheerafdeling en de waardeketen. Dit doe je niet alleen. In samenwerking met leidinggevenden, ketenregisseurs en people managers zorg je ervoor dat werkgroepen worden samengesteld, bepaal je de doelstelling en resultaten van de werkgroepen en ben jij de aanjager voor het behalen van de resultaten. Richt de werkgroepen in en stuurt deze aan;Plant, stuurt en bewaakt het realisatieproces inclusief nazorg;Managet de klantverwachting en is primair aanspreekpunt voor de afdelingshoofden en belangrijke stakeholders en zorgt voor een optimale klantervaring;Informeert proactief de verschillende interne en externe stakeholders, rapporteert aan de programmamanager Transitie Cloud Services en ondersteunt hem bij de gesprekken met de stuurgroep en verschillende themasessies;Organiseert waar nodig thema sessies voor het personeel, informeer het personeel over de gang van zaken en managet hun verwachtingen;Beschikt over uitstekende procesontwerp en -inrichting kwaliteiten die in verschillende situaties met verschillende stakeholders kunnen worden toegepast;De communicatie is uitstekend in woord en geschrift;Als procesmanager ben je zeer betrokken bij de veranderingen in de proces- en personele sfeer en kom je gemaakte afspraken na en verzorgt de administratie die daarbij hoort.   
    Het programma Transitie Cloud Services moderniseert de Informatisering en Automatisering van de gemeente Den Haag waarbij:- Via openbare aanbesteding een Cloud Service Partner wordt geselecteerd die de nieuwe Cloud landing zone inricht en in beheer neemt- Een meerjarig plan wordt opgesteld voor de applicatiemigraties naar de publieke Cloud- De Regieorganisatie en Cloud Center of Expertise wordt ingericht die de regievoering doet op de transformatie naar de Cloud en de Cloud volwassenheid van de organisatie verhoogt- De applicaties van de gemeente worden opgenomen in de Cloud Opzet en bestaan van de regieorganisatie is randvoorwaardelijk voor het succes van de transformatie naar de Cloud. Voor de inrichting van de regieprocessen en regieorganisatie zoeken wij een energieke Verandermanager/Procesmanager. Jouw rol:Voor de Regieorganisatie hebben wij een ontwerp gemaakt dat in het komende jaar gerealiseerd moet gaan worden. We zoeken een praktisch verandermanager/procesmanager die het ontwerp realiseert, de regieprocessen uittekent en inricht, de organisatie begeleidt en de drijvende kracht wordt in deze grote verandering. De verandermanager/Procesmanager acteert vanuit het programma, werkt samen met de kopstukken van de Informatisering & Automatisering afdeling van de gemeente Den Haag en draagt actief bij de programmadoelstellingen. Met enige kennis van Cloud technologie en ervaring met regievoering, neemt de verandermanager verantwoordelijkheid, richt processen in, organiseert de werkgroepen en begeleidt deze werkgroepen in de juiste richting.  De werkzaamheden zijn globaal: De Verandermanager/Procesmanager is medeverantwoordelijk voor samenhangende organisatietransformatie binnen de scope van het programma Transitie Cloud Services bij de afdeling Informatisering & Automatisering van de Gemeente Den Haag. Hierbij heb jij de volledige regie op de inrichting (bestaan en opzet) van de regieprocessen, -functies en de nieuwe taakstelling van de beheerafdeling en de waardeketen. Dit doe je niet alleen. In samenwerking met leidinggevenden, ketenregisseurs en people managers zorg je ervoor dat werkgroepen worden samengesteld, bepaal je de doelstelling en resultaten van de werkgroepen en ben jij de aanjager voor het behalen van de resultaten. Richt de werkgroepen in en stuurt deze aan;Plant, stuurt en bewaakt het realisatieproces inclusief nazorg;Managet de klantverwachting en is primair aanspreekpunt voor de afdelingshoofden en belangrijke stakeholders en zorgt voor een optimale klantervaring;Informeert proactief de verschillende interne en externe stakeholders, rapporteert aan de programmamanager Transitie Cloud Services en ondersteunt hem bij de gesprekken met de stuurgroep en verschillende themasessies;Organiseert waar nodig thema sessies voor het personeel, informeer het personeel over de gang van zaken en managet hun verwachtingen;Beschikt over uitstekende procesontwerp en -inrichting kwaliteiten die in verschillende situaties met verschillende stakeholders kunnen worden toegepast;De communicatie is uitstekend in woord en geschrift;Als procesmanager ben je zeer betrokken bij de veranderingen in de proces- en personele sfeer en kom je gemaakte afspraken na en verzorgt de administratie die daarbij hoort.   
    • groningen, groningen
    • Tijdelijk
    DUO zoekt een Beheerder Infrastructuur!Als beheerder Infrastructuur binnen de afdeling ICT-Security ben je onderdeel van het team dat zich bezighoudt met het technisch beheer van diverse applicaties en tooling die door de afdeling worden gebruikt. Je bent met je collega’s verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen, implementeren en beheren van beveiligings gerelateerde oplossingen die het netwerk en applicaties moeten beschermen.Werkzaamheden:Ontwikkelen en implementeren en beheren van security infrastructuur met bijbehorende componenten en applicaties.Testen, rapporteren (ook samen met functioneel beheerders uit de business)Documenteren van technische inrichting, procedures, installatiehandleidingen ed.Ondersteunen van projecten voor de technische inrichting.Achtergrond opdracht:Het team wil een flinke progressie maken op het gebied van automation. Kennis van en ervaring hiermee is zeer wenselijk, evenals kennis van Linux en Ansible.
    DUO zoekt een Beheerder Infrastructuur!Als beheerder Infrastructuur binnen de afdeling ICT-Security ben je onderdeel van het team dat zich bezighoudt met het technisch beheer van diverse applicaties en tooling die door de afdeling worden gebruikt. Je bent met je collega’s verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen, implementeren en beheren van beveiligings gerelateerde oplossingen die het netwerk en applicaties moeten beschermen.Werkzaamheden:Ontwikkelen en implementeren en beheren van security infrastructuur met bijbehorende componenten en applicaties.Testen, rapporteren (ook samen met functioneel beheerders uit de business)Documenteren van technische inrichting, procedures, installatiehandleidingen ed.Ondersteunen van projecten voor de technische inrichting.Achtergrond opdracht:Het team wil een flinke progressie maken op het gebied van automation. Kennis van en ervaring hiermee is zeer wenselijk, evenals kennis van Linux en Ansible.
    • amsterdam, noord-holland
    • Tijdelijk
    Senior Applicatie Ontwikkelaar (BAW)De afdeling software ontwikkeling binnen Concern-ICT is verantwoordelijk voor de software-ontwikkeling en –onderhoud van applicaties die gebruikt worden binnen meerdere divisies van UWV. De ontwikkeling en onderhoud van deze applicaties zijn o.a. gebaseerd op .Net, Java/Javascript, en Lowcode (BAW) software.Deze aanvraag betreft een Senior Applicatie Ontwikkelaar voor onze afdeling binnen C-ICT. Wij zijn opzoek naar een Sr. Applicatie ontwikkelaar (BAW) met brede kennis van de inrichting en bouw van services, ci/cd en databases m.b.v BAW. Als ontwikkelaar ben je in staat om een OT neer te zetten volgens de UWV richtlijnen om vervolgens daarin de nodige applicaties/workflows te ontwikkelen.Als senior applicatie ontwikkelaar draag je hiermee bij aan het eenduidig gestandaardiseerd bouwen van deze applicaties/workflows. Met jouw kennis draag je bij aan de verdere ontwikkeling van en het efficiënt gebruik van het BAW platform en de oplossingen die daarmee gemaakt worden. 
    Senior Applicatie Ontwikkelaar (BAW)De afdeling software ontwikkeling binnen Concern-ICT is verantwoordelijk voor de software-ontwikkeling en –onderhoud van applicaties die gebruikt worden binnen meerdere divisies van UWV. De ontwikkeling en onderhoud van deze applicaties zijn o.a. gebaseerd op .Net, Java/Javascript, en Lowcode (BAW) software.Deze aanvraag betreft een Senior Applicatie Ontwikkelaar voor onze afdeling binnen C-ICT. Wij zijn opzoek naar een Sr. Applicatie ontwikkelaar (BAW) met brede kennis van de inrichting en bouw van services, ci/cd en databases m.b.v BAW. Als ontwikkelaar ben je in staat om een OT neer te zetten volgens de UWV richtlijnen om vervolgens daarin de nodige applicaties/workflows te ontwikkelen.Als senior applicatie ontwikkelaar draag je hiermee bij aan het eenduidig gestandaardiseerd bouwen van deze applicaties/workflows. Met jouw kennis draag je bij aan de verdere ontwikkeling van en het efficiënt gebruik van het BAW platform en de oplossingen die daarmee gemaakt worden. 
    • den haag, zuid-holland
    • Tijdelijk
    Binnen de Gemeente Den Haag (Dienst Bedrijfsvoering I&A) wordt hard gewerkt aan vernieuwingen binnen een complexe en dynamische werkomgeving. De vernieuwingen vinden plaats op veel aspecten van het huidige producten- en dienstenportfolio en leiden onder andere tot een ICT-infrastructuur die sterk onderhevig is aan verandering en vernieuwing. Voornaamste doel hierbij is het beschikken over een effectieve en flexibele ICT-omgeving, die ons in staat stelt eenvoudig, betrouwbaar en kostenefficiënt innovatie aan onze klanten aan te bieden zonder concessie te doen aan keiharde beschikbaarheidsgaranties.Het domein Unified Communications richt zich binnen de gemeente Den Haag op het aanbieden en ontwikkelen van functionaliteiten voor diverse vormen van communicatie. Het domein van communicatie is nog niet volledig uitgewerkt en staat aan de vooravond van de vervanging van de twee bestaande telefooncentrales door een Unified Communications (UC) platform, geïntegreerd met MS Teams Phone en een nieuwe Klant Contact Center (KCC) oplossing voorzien van moderne communicatiekanalen. Dit om de bereikbaarheid en communicatie met burgers en interne medewerkers verder te verbeteren en verdere invulling te geven aan de “Any where, Any time & Any device” strategie.Waar het voorheen vooral fysieke telefonie betrof, wordt daar nu mobiele telefonie, chat, presence en diverse andere moderne communicatietechnieken aan toegevoegd op het gebied van Unified Communications en ook een verdere integratie tussen telefonie en ICT. Hierbij wordt dan ook nauw samengewerkt met andere IT-domeinen en diverse leveranciers.Jouw rolAls Unified Communications (UC) specialist maak je onderdeel uit van het multidisciplinair team Unified Communications en draag je bij aan beheer en het (door)ontwikkelen van de dienstverlening binnen het UC-domein. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de regie op beheerprocessen zoals incident-, change-, release- en problemmanagement, stuur je de betrokken leveranciers aan en participeer je in aanbestedingstrajecten.Jouw rol en inzet is primair om tijdens de vervanging van de twee bestaande telefooncentrales te borgen dat dat de “winkel openblijft” en dat de eindgebruikers de service van de communicatiesystemen kunnen verwachten die ze gewend zijn. Hiernaast ben je onderdeel van het vervangingsproject en draag jij als beheerder met een kritische blik bij in de invulling van de noodzakelijke randvoorwaarden om de nieuwe UC-dienst te kunnen beheren en geef je inzicht in de bestaande configuraties. Na de transitie naar de nieuwe UC-dienst ben jij samen met je collega beheerders verantwoordelijk voor het beheer van deze nieuwe dienst.Je bent zowel in de diepte (technische vaardigheden en kennis van bestaande Cisco en Avaya telecom platformen) als in de breedte (soft- en business skills) onderlegd en wil je graag ontwikkelen en samen met het team meegroeien in kennis van het moderne Unified Communications platform en de Cloud Contact Center oplossing.Communiceren gaat je makkelijk af, je bent een teamspeler, klantgericht en schakelt op een snelle en natuurlijke manier tussen allerlei niveaus binnen en buiten de organisatie. Je staat stevig in je schoenen en wilt graag samen met je collega’s resultaten behalen.Je bent zowel in de diepte (technische vaardigheden en kennis) als in de breedte (soft- en business skills) onderlegd. Communiceren gaat je makkelijk af, je bent klantgericht en schakelt op een snelle en natuurlijke manier tussen allerlei niveaus binnen en buiten de organisatie. Je staat stevig in je schoenen en wilt graag samen met je collega’s resultaten behalen. Op dit moment wordt er ongeveer 50% thuisgewerkt en 50% op kantoor, ons stadsdeelkantoor aan de Leyweg 813;
    Binnen de Gemeente Den Haag (Dienst Bedrijfsvoering I&A) wordt hard gewerkt aan vernieuwingen binnen een complexe en dynamische werkomgeving. De vernieuwingen vinden plaats op veel aspecten van het huidige producten- en dienstenportfolio en leiden onder andere tot een ICT-infrastructuur die sterk onderhevig is aan verandering en vernieuwing. Voornaamste doel hierbij is het beschikken over een effectieve en flexibele ICT-omgeving, die ons in staat stelt eenvoudig, betrouwbaar en kostenefficiënt innovatie aan onze klanten aan te bieden zonder concessie te doen aan keiharde beschikbaarheidsgaranties.Het domein Unified Communications richt zich binnen de gemeente Den Haag op het aanbieden en ontwikkelen van functionaliteiten voor diverse vormen van communicatie. Het domein van communicatie is nog niet volledig uitgewerkt en staat aan de vooravond van de vervanging van de twee bestaande telefooncentrales door een Unified Communications (UC) platform, geïntegreerd met MS Teams Phone en een nieuwe Klant Contact Center (KCC) oplossing voorzien van moderne communicatiekanalen. Dit om de bereikbaarheid en communicatie met burgers en interne medewerkers verder te verbeteren en verdere invulling te geven aan de “Any where, Any time & Any device” strategie.Waar het voorheen vooral fysieke telefonie betrof, wordt daar nu mobiele telefonie, chat, presence en diverse andere moderne communicatietechnieken aan toegevoegd op het gebied van Unified Communications en ook een verdere integratie tussen telefonie en ICT. Hierbij wordt dan ook nauw samengewerkt met andere IT-domeinen en diverse leveranciers.Jouw rolAls Unified Communications (UC) specialist maak je onderdeel uit van het multidisciplinair team Unified Communications en draag je bij aan beheer en het (door)ontwikkelen van de dienstverlening binnen het UC-domein. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de regie op beheerprocessen zoals incident-, change-, release- en problemmanagement, stuur je de betrokken leveranciers aan en participeer je in aanbestedingstrajecten.Jouw rol en inzet is primair om tijdens de vervanging van de twee bestaande telefooncentrales te borgen dat dat de “winkel openblijft” en dat de eindgebruikers de service van de communicatiesystemen kunnen verwachten die ze gewend zijn. Hiernaast ben je onderdeel van het vervangingsproject en draag jij als beheerder met een kritische blik bij in de invulling van de noodzakelijke randvoorwaarden om de nieuwe UC-dienst te kunnen beheren en geef je inzicht in de bestaande configuraties. Na de transitie naar de nieuwe UC-dienst ben jij samen met je collega beheerders verantwoordelijk voor het beheer van deze nieuwe dienst.Je bent zowel in de diepte (technische vaardigheden en kennis van bestaande Cisco en Avaya telecom platformen) als in de breedte (soft- en business skills) onderlegd en wil je graag ontwikkelen en samen met het team meegroeien in kennis van het moderne Unified Communications platform en de Cloud Contact Center oplossing.Communiceren gaat je makkelijk af, je bent een teamspeler, klantgericht en schakelt op een snelle en natuurlijke manier tussen allerlei niveaus binnen en buiten de organisatie. Je staat stevig in je schoenen en wilt graag samen met je collega’s resultaten behalen.Je bent zowel in de diepte (technische vaardigheden en kennis) als in de breedte (soft- en business skills) onderlegd. Communiceren gaat je makkelijk af, je bent klantgericht en schakelt op een snelle en natuurlijke manier tussen allerlei niveaus binnen en buiten de organisatie. Je staat stevig in je schoenen en wilt graag samen met je collega’s resultaten behalen. Op dit moment wordt er ongeveer 50% thuisgewerkt en 50% op kantoor, ons stadsdeelkantoor aan de Leyweg 813;
    • groningen, groningen
    • Tijdelijk
    DUO zoekt een Senior Test Engineer!Wij zijn op zoek naar een enthousiaste tester die één van onze DevOps Teams ROD VO wil komen versterken. Die energie haalt uit het samenwerken met een keten van softwareleveranciers, scholen en DUO. Bij ons kom je te werken in een gevarieerde samenstelling van analisten, ontwerpers, bouwers, testers en technisch applicatiebeheerders die de kwaliteit van hun werk hoog in het vaandel hebben staan, maar nooit vergeten dat werk ook leuk moet zijn!Wie zoeken wij?Als senior tester werk je mee om de vernieuwing van VO te realiseren;Je kunt zelfstandig aan de slag met testautmatisering;Je kunt samen met de andere testers overzicht creëeren zodat er beter zicht is op de kwaliteit van de testen en eventuele problemen;Je adviseert, in samenspraak, de product owner over mogelijke vervolgstappen vwb de geautomatiseerde testen;Je hebt uitgebreide ervaring met testautomatisering;Je hebt aantoonbare ervaring met Cucumber en Java;Je denkt graag mee met allerhande team- en ontwikkelprocessen en handelt pro-actief;Je hebt affiniteit met back-end en met name front-end development;Je hebt werkervaring met REST, SQL en Kibana;Je hebt werkervaring met JIRA;Je kunt je de complexe materie snel eigen maken;Je vindt het leuk om met anderen samen te werken.Achtergrond opdracht:Met twee DevOps teams dragen wij zorg voor het registreren van inschrijvingen en behaalde resultaten van scholieren aan het voortgezet onderwijs. Sinds kort zijn we bezig met een nieuwbouwproject om ook particuliere en internationale scholen op DUO aan te sluiten. We spelen zo een sleutelrol in de bekostiging van reguliere scholen en geven extra inzicht op mogelijk verzuim.Ons applicatielandschap is technisch erg divers: Wij zijn momenteel bezig een paar gedateerde spring-applicaties te upgraden naar SpringBoot om uiteindelijk in de cloud te draaien. Daarnaast is ons nieuwbouw project al meteen met de nieuwste bouwstenen opgezet: ontwikkeld als SpringBoot applicatie en uitgerold op het Openshift-platform. Als tester is je werk bij ons daardoor ook afwisselend. Sommige sprints ben je bezig met het upgraden en mooier opzetten van onze bestaande Cucumber-testen. Andere keren breidt je ons nieuwe testdossier uit voor onze nieuwbouw. We proberen zoveel mogelijk lokaal te draaien (met lokale databases en queues), zodat we zo ongestoord mogelijk ons bouw- en testwerk kunnen doen.Onze beide teams werken nauw samen met een gezamenlijke backlog en sprintplanning. Bij vragen of handige weetjes weten we elkaar snel te vinden door even op elkaars scherm mee te kijken of iets in onze Slack channels te posten.
    DUO zoekt een Senior Test Engineer!Wij zijn op zoek naar een enthousiaste tester die één van onze DevOps Teams ROD VO wil komen versterken. Die energie haalt uit het samenwerken met een keten van softwareleveranciers, scholen en DUO. Bij ons kom je te werken in een gevarieerde samenstelling van analisten, ontwerpers, bouwers, testers en technisch applicatiebeheerders die de kwaliteit van hun werk hoog in het vaandel hebben staan, maar nooit vergeten dat werk ook leuk moet zijn!Wie zoeken wij?Als senior tester werk je mee om de vernieuwing van VO te realiseren;Je kunt zelfstandig aan de slag met testautmatisering;Je kunt samen met de andere testers overzicht creëeren zodat er beter zicht is op de kwaliteit van de testen en eventuele problemen;Je adviseert, in samenspraak, de product owner over mogelijke vervolgstappen vwb de geautomatiseerde testen;Je hebt uitgebreide ervaring met testautomatisering;Je hebt aantoonbare ervaring met Cucumber en Java;Je denkt graag mee met allerhande team- en ontwikkelprocessen en handelt pro-actief;Je hebt affiniteit met back-end en met name front-end development;Je hebt werkervaring met REST, SQL en Kibana;Je hebt werkervaring met JIRA;Je kunt je de complexe materie snel eigen maken;Je vindt het leuk om met anderen samen te werken.Achtergrond opdracht:Met twee DevOps teams dragen wij zorg voor het registreren van inschrijvingen en behaalde resultaten van scholieren aan het voortgezet onderwijs. Sinds kort zijn we bezig met een nieuwbouwproject om ook particuliere en internationale scholen op DUO aan te sluiten. We spelen zo een sleutelrol in de bekostiging van reguliere scholen en geven extra inzicht op mogelijk verzuim.Ons applicatielandschap is technisch erg divers: Wij zijn momenteel bezig een paar gedateerde spring-applicaties te upgraden naar SpringBoot om uiteindelijk in de cloud te draaien. Daarnaast is ons nieuwbouw project al meteen met de nieuwste bouwstenen opgezet: ontwikkeld als SpringBoot applicatie en uitgerold op het Openshift-platform. Als tester is je werk bij ons daardoor ook afwisselend. Sommige sprints ben je bezig met het upgraden en mooier opzetten van onze bestaande Cucumber-testen. Andere keren breidt je ons nieuwe testdossier uit voor onze nieuwbouw. We proberen zoveel mogelijk lokaal te draaien (met lokale databases en queues), zodat we zo ongestoord mogelijk ons bouw- en testwerk kunnen doen.Onze beide teams werken nauw samen met een gezamenlijke backlog en sprintplanning. Bij vragen of handige weetjes weten we elkaar snel te vinden door even op elkaars scherm mee te kijken of iets in onze Slack channels te posten.
    • utrecht, nederland, utrecht
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ben jij een gedreven Data Analist met een scherp oog voor inzichten en de ambitie om een impact te maken? Wil jij jouw analytische vaardigheden benutten bij gerenommeerde organisaties zoals UWV, DUO, Belastingdienst, Gemeenten, Ziekenhuizen en onderzoeksinstanties, en vele anderen? Bij Yacht krijg je de mogelijkheid om tijdelijke opdrachten aan te gaan bij zowel profit- als non-profitklanten. De belangrijkste vraag voor ons, waar wordt jij blij van! Je zult relevante (informatie)bronnen creëren, verzamelen, analyseren en interpreteren, en deze vertalen naar stuurinformatie, klantinzichten en adviezen om input te leveren voor beleidsvorming. Met jouw vaardigheden draag je snel en efficiënt bij aan de professionalisering en kwaliteitsverbetering van de dienstverlening van onze klanten, en neem je de organisatie mee in de transitie naar een 'data-driven company'.Onze Klanten:Onze klanten hebben vaak opdrachten waarbij ze slimme digitale oplossingen, tools en applicaties ontwikkelen, zodat hun medewerkers data-gedreven beslissingen kunnen nemen. Yacht is voortdurend op zoek naar Nederlandstalige dataspecialisten om als consultant aan de slag te gaan.Wat Ga Je Doen?Als Data Analist bij Yacht krijg je de unieke kans om bij verschillende toonaangevende organisaties in Nederland te werken. Je wordt betrokken bij uitdagende projecten waarbij je data analyseert, inzichten genereert en advies uitbrengt ter ondersteuning van besluitvorming. Of het nu gaat om het optimaliseren van financiële processen bij een bank, het verbeteren van productie-efficiëntie bij een high-tech bedrijf of het analyseren van beleidsresultaten bij de overheid, jouw expertise maakt het verschil.Als jij in staat bent om op innovatieve en creatieve wijze grote hoeveelheden data om te zetten in zinvolle inzichten, dan kom ik graag met je in gesprek.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ben jij een gedreven Data Analist met een scherp oog voor inzichten en de ambitie om een impact te maken? Wil jij jouw analytische vaardigheden benutten bij gerenommeerde organisaties zoals UWV, DUO, Belastingdienst, Gemeenten, Ziekenhuizen en onderzoeksinstanties, en vele anderen? Bij Yacht krijg je de mogelijkheid om tijdelijke opdrachten aan te gaan bij zowel profit- als non-profitklanten. De belangrijkste vraag voor ons, waar wordt jij blij van! Je zult relevante (informatie)bronnen creëren, verzamelen, analyseren en interpreteren, en deze vertalen naar stuurinformatie, klantinzichten en adviezen om input te leveren voor beleidsvorming. Met jouw vaardigheden draag je snel en efficiënt bij aan de professionalisering en kwaliteitsverbetering van de dienstverlening van onze klanten, en neem je de organisatie mee in de transitie naar een 'data-driven company'.Onze Klanten:Onze klanten hebben vaak opdrachten waarbij ze slimme digitale oplossingen, tools en applicaties ontwikkelen, zodat hun medewerkers data-gedreven beslissingen kunnen nemen. Yacht is voortdurend op zoek naar Nederlandstalige dataspecialisten om als consultant aan de slag te gaan.Wat Ga Je Doen?Als Data Analist bij Yacht krijg je de unieke kans om bij verschillende toonaangevende organisaties in Nederland te werken. Je wordt betrokken bij uitdagende projecten waarbij je data analyseert, inzichten genereert en advies uitbrengt ter ondersteuning van besluitvorming. Of het nu gaat om het optimaliseren van financiële processen bij een bank, het verbeteren van productie-efficiëntie bij een high-tech bedrijf of het analyseren van beleidsresultaten bij de overheid, jouw expertise maakt het verschil.Als jij in staat bent om op innovatieve en creatieve wijze grote hoeveelheden data om te zetten in zinvolle inzichten, dan kom ik graag met je in gesprek.
    • rotterdam, nederland
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ben jij een gedreven Data Analist met een scherp oog voor inzichten en de ambitie om een impact te maken? Wil jij jouw analytische vaardigheden benutten bij gerenommeerde organisaties zoals UWV, DUO, Belastingdienst, Gemeenten, Ziekenhuizen en onderzoeksinstanties, en vele anderen? Bij Yacht krijg je de mogelijkheid om tijdelijke opdrachten aan te gaan bij zowel profit- als non-profitklanten. De belangrijkste vraag voor ons, waar wordt jij blij van! Je zult relevante (informatie)bronnen creëren, verzamelen, analyseren en interpreteren, en deze vertalen naar stuurinformatie, klantinzichten en adviezen om input te leveren voor beleidsvorming. Met jouw vaardigheden draag je snel en efficiënt bij aan de professionalisering en kwaliteitsverbetering van de dienstverlening van onze klanten, en neem je de organisatie mee in de transitie naar een 'data-driven company'.Onze Klanten:Onze klanten hebben vaak opdrachten waarbij ze slimme digitale oplossingen, tools en applicaties ontwikkelen, zodat hun medewerkers data-gedreven beslissingen kunnen nemen. Yacht is voortdurend op zoek naar Nederlandstalige dataspecialisten om als consultant aan de slag te gaan.Wat Ga Je Doen?Als Data Analist bij Yacht krijg je de unieke kans om bij verschillende toonaangevende organisaties in Nederland te werken. Je wordt betrokken bij uitdagende projecten waarbij je data analyseert, inzichten genereert en advies uitbrengt ter ondersteuning van besluitvorming. Of het nu gaat om het optimaliseren van financiële processen bij een bank, het verbeteren van productie-efficiëntie bij een high-tech bedrijf of het analyseren van beleidsresultaten bij de overheid, jouw expertise maakt het verschil.Als jij in staat bent om op innovatieve en creatieve wijze grote hoeveelheden data om te zetten in zinvolle inzichten, dan kom ik graag met je in gesprek.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ben jij een gedreven Data Analist met een scherp oog voor inzichten en de ambitie om een impact te maken? Wil jij jouw analytische vaardigheden benutten bij gerenommeerde organisaties zoals UWV, DUO, Belastingdienst, Gemeenten, Ziekenhuizen en onderzoeksinstanties, en vele anderen? Bij Yacht krijg je de mogelijkheid om tijdelijke opdrachten aan te gaan bij zowel profit- als non-profitklanten. De belangrijkste vraag voor ons, waar wordt jij blij van! Je zult relevante (informatie)bronnen creëren, verzamelen, analyseren en interpreteren, en deze vertalen naar stuurinformatie, klantinzichten en adviezen om input te leveren voor beleidsvorming. Met jouw vaardigheden draag je snel en efficiënt bij aan de professionalisering en kwaliteitsverbetering van de dienstverlening van onze klanten, en neem je de organisatie mee in de transitie naar een 'data-driven company'.Onze Klanten:Onze klanten hebben vaak opdrachten waarbij ze slimme digitale oplossingen, tools en applicaties ontwikkelen, zodat hun medewerkers data-gedreven beslissingen kunnen nemen. Yacht is voortdurend op zoek naar Nederlandstalige dataspecialisten om als consultant aan de slag te gaan.Wat Ga Je Doen?Als Data Analist bij Yacht krijg je de unieke kans om bij verschillende toonaangevende organisaties in Nederland te werken. Je wordt betrokken bij uitdagende projecten waarbij je data analyseert, inzichten genereert en advies uitbrengt ter ondersteuning van besluitvorming. Of het nu gaat om het optimaliseren van financiële processen bij een bank, het verbeteren van productie-efficiëntie bij een high-tech bedrijf of het analyseren van beleidsresultaten bij de overheid, jouw expertise maakt het verschil.Als jij in staat bent om op innovatieve en creatieve wijze grote hoeveelheden data om te zetten in zinvolle inzichten, dan kom ik graag met je in gesprek.
    • den haag, nederland
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ben jij een gedreven Data Analist met een scherp oog voor inzichten en de ambitie om een impact te maken? Wil jij jouw analytische vaardigheden benutten bij gerenommeerde organisaties zoals UWV, DUO, Belastingdienst, Gemeenten, Ziekenhuizen en onderzoeksinstanties, en vele anderen? Bij Yacht krijg je de mogelijkheid om tijdelijke opdrachten aan te gaan bij zowel profit- als non-profitklanten. De belangrijkste vraag voor ons, waar wordt jij blij van! Je zult relevante (informatie)bronnen creëren, verzamelen, analyseren en interpreteren, en deze vertalen naar stuurinformatie, klantinzichten en adviezen om input te leveren voor beleidsvorming. Met jouw vaardigheden draag je snel en efficiënt bij aan de professionalisering en kwaliteitsverbetering van de dienstverlening van onze klanten, en neem je de organisatie mee in de transitie naar een 'data-driven company'.Onze Klanten:Onze klanten hebben vaak opdrachten waarbij ze slimme digitale oplossingen, tools en applicaties ontwikkelen, zodat hun medewerkers data-gedreven beslissingen kunnen nemen. Yacht is voortdurend op zoek naar Nederlandstalige dataspecialisten om als consultant aan de slag te gaan.Wat Ga Je Doen?Als Data Analist bij Yacht krijg je de unieke kans om bij verschillende toonaangevende organisaties in Nederland te werken. Je wordt betrokken bij uitdagende projecten waarbij je data analyseert, inzichten genereert en advies uitbrengt ter ondersteuning van besluitvorming. Of het nu gaat om het optimaliseren van financiële processen bij een bank, het verbeteren van productie-efficiëntie bij een high-tech bedrijf of het analyseren van beleidsresultaten bij de overheid, jouw expertise maakt het verschil.Als jij in staat bent om op innovatieve en creatieve wijze grote hoeveelheden data om te zetten in zinvolle inzichten, dan kom ik graag met je in gesprek.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ben jij een gedreven Data Analist met een scherp oog voor inzichten en de ambitie om een impact te maken? Wil jij jouw analytische vaardigheden benutten bij gerenommeerde organisaties zoals UWV, DUO, Belastingdienst, Gemeenten, Ziekenhuizen en onderzoeksinstanties, en vele anderen? Bij Yacht krijg je de mogelijkheid om tijdelijke opdrachten aan te gaan bij zowel profit- als non-profitklanten. De belangrijkste vraag voor ons, waar wordt jij blij van! Je zult relevante (informatie)bronnen creëren, verzamelen, analyseren en interpreteren, en deze vertalen naar stuurinformatie, klantinzichten en adviezen om input te leveren voor beleidsvorming. Met jouw vaardigheden draag je snel en efficiënt bij aan de professionalisering en kwaliteitsverbetering van de dienstverlening van onze klanten, en neem je de organisatie mee in de transitie naar een 'data-driven company'.Onze Klanten:Onze klanten hebben vaak opdrachten waarbij ze slimme digitale oplossingen, tools en applicaties ontwikkelen, zodat hun medewerkers data-gedreven beslissingen kunnen nemen. Yacht is voortdurend op zoek naar Nederlandstalige dataspecialisten om als consultant aan de slag te gaan.Wat Ga Je Doen?Als Data Analist bij Yacht krijg je de unieke kans om bij verschillende toonaangevende organisaties in Nederland te werken. Je wordt betrokken bij uitdagende projecten waarbij je data analyseert, inzichten genereert en advies uitbrengt ter ondersteuning van besluitvorming. Of het nu gaat om het optimaliseren van financiële processen bij een bank, het verbeteren van productie-efficiëntie bij een high-tech bedrijf of het analyseren van beleidsresultaten bij de overheid, jouw expertise maakt het verschil.Als jij in staat bent om op innovatieve en creatieve wijze grote hoeveelheden data om te zetten in zinvolle inzichten, dan kom ik graag met je in gesprek.
    • amsterdam, nederland, noord-holland
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ben jij een gedreven Data Analist met een scherp oog voor inzichten en de ambitie om een impact te maken? Wil jij jouw analytische vaardigheden benutten bij gerenommeerde organisaties zoals UWV, DUO, Belastingdienst, Gemeenten, Ziekenhuizen en onderzoeksinstanties, en vele anderen? Bij Yacht krijg je de mogelijkheid om tijdelijke opdrachten aan te gaan bij zowel profit- als non-profitklanten. De belangrijkste vraag voor ons, waar wordt jij blij van! Je zult relevante (informatie)bronnen creëren, verzamelen, analyseren en interpreteren, en deze vertalen naar stuurinformatie, klantinzichten en adviezen om input te leveren voor beleidsvorming. Met jouw vaardigheden draag je snel en efficiënt bij aan de professionalisering en kwaliteitsverbetering van de dienstverlening van onze klanten, en neem je de organisatie mee in de transitie naar een 'data-driven company'.Onze Klanten:Onze klanten hebben vaak opdrachten waarbij ze slimme digitale oplossingen, tools en applicaties ontwikkelen, zodat hun medewerkers data-gedreven beslissingen kunnen nemen. Yacht is voortdurend op zoek naar Nederlandstalige dataspecialisten om als consultant aan de slag te gaan.Wat Ga Je Doen?Als Data Analist bij Yacht krijg je de unieke kans om bij verschillende toonaangevende organisaties in Nederland te werken. Je wordt betrokken bij uitdagende projecten waarbij je data analyseert, inzichten genereert en advies uitbrengt ter ondersteuning van besluitvorming. Of het nu gaat om het optimaliseren van financiële processen bij een bank, het verbeteren van productie-efficiëntie bij een high-tech bedrijf of het analyseren van beleidsresultaten bij de overheid, jouw expertise maakt het verschil.Als jij in staat bent om op innovatieve en creatieve wijze grote hoeveelheden data om te zetten in zinvolle inzichten, dan kom ik graag met je in gesprek.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ben jij een gedreven Data Analist met een scherp oog voor inzichten en de ambitie om een impact te maken? Wil jij jouw analytische vaardigheden benutten bij gerenommeerde organisaties zoals UWV, DUO, Belastingdienst, Gemeenten, Ziekenhuizen en onderzoeksinstanties, en vele anderen? Bij Yacht krijg je de mogelijkheid om tijdelijke opdrachten aan te gaan bij zowel profit- als non-profitklanten. De belangrijkste vraag voor ons, waar wordt jij blij van! Je zult relevante (informatie)bronnen creëren, verzamelen, analyseren en interpreteren, en deze vertalen naar stuurinformatie, klantinzichten en adviezen om input te leveren voor beleidsvorming. Met jouw vaardigheden draag je snel en efficiënt bij aan de professionalisering en kwaliteitsverbetering van de dienstverlening van onze klanten, en neem je de organisatie mee in de transitie naar een 'data-driven company'.Onze Klanten:Onze klanten hebben vaak opdrachten waarbij ze slimme digitale oplossingen, tools en applicaties ontwikkelen, zodat hun medewerkers data-gedreven beslissingen kunnen nemen. Yacht is voortdurend op zoek naar Nederlandstalige dataspecialisten om als consultant aan de slag te gaan.Wat Ga Je Doen?Als Data Analist bij Yacht krijg je de unieke kans om bij verschillende toonaangevende organisaties in Nederland te werken. Je wordt betrokken bij uitdagende projecten waarbij je data analyseert, inzichten genereert en advies uitbrengt ter ondersteuning van besluitvorming. Of het nu gaat om het optimaliseren van financiële processen bij een bank, het verbeteren van productie-efficiëntie bij een high-tech bedrijf of het analyseren van beleidsresultaten bij de overheid, jouw expertise maakt het verschil.Als jij in staat bent om op innovatieve en creatieve wijze grote hoeveelheden data om te zetten in zinvolle inzichten, dan kom ik graag met je in gesprek.
    • apeldoorn, nederland, gelderland
    • Tijdelijk
    De Belastingdienst zoekt een Senior Tester Senior (cobol) Tester: Als teamlid van een agile team lever je een maximale bijdrage aan de teamprestatie. Je levert met alles wat je in je hebt, samen met andere teamleden, een (pro-)actieve bijdrage aan verschillende agile-events, zodat de gecommitteerde sprint doelen gehaald worden. De kern van de werkzaamheden bestaat uit het voorbereiden en uitvoeren van en rapporteren over de resultaten van functionele- en integratie testen van nieuwe en bestaande ICT services. Daarnaast voer je samen met je collega's keten- en performancetesten uit. Je senioriteit blijkt uit het feit dat je in staat bent zowel richting als invulling te geven aan het testproces. Je begrijpt de principes en best-practices van testautomatisering en weet deze toe te passen.Als team zitten we in een transformatie waarin we steeds meer behoefte hebben aan T-shaped medewerkers. Als je naast testvaardigheden ook ingezet kan worden als Cobol bouwer, dan kan het ontwikkelen van software ook tot je takenpakket gaan behoren.Je werkt zelfstandig in een agile team en zoekt intensief de samenwerking met zowel je directe collega’s als je omgeving. Je kan goed omgaan met onzekerheden en ziet het als een uitdaging om deze samen met je collega’s te lijf te gaan.
    De Belastingdienst zoekt een Senior Tester Senior (cobol) Tester: Als teamlid van een agile team lever je een maximale bijdrage aan de teamprestatie. Je levert met alles wat je in je hebt, samen met andere teamleden, een (pro-)actieve bijdrage aan verschillende agile-events, zodat de gecommitteerde sprint doelen gehaald worden. De kern van de werkzaamheden bestaat uit het voorbereiden en uitvoeren van en rapporteren over de resultaten van functionele- en integratie testen van nieuwe en bestaande ICT services. Daarnaast voer je samen met je collega's keten- en performancetesten uit. Je senioriteit blijkt uit het feit dat je in staat bent zowel richting als invulling te geven aan het testproces. Je begrijpt de principes en best-practices van testautomatisering en weet deze toe te passen.Als team zitten we in een transformatie waarin we steeds meer behoefte hebben aan T-shaped medewerkers. Als je naast testvaardigheden ook ingezet kan worden als Cobol bouwer, dan kan het ontwikkelen van software ook tot je takenpakket gaan behoren.Je werkt zelfstandig in een agile team en zoekt intensief de samenwerking met zowel je directe collega’s als je omgeving. Je kan goed omgaan met onzekerheden en ziet het als een uitdaging om deze samen met je collega’s te lijf te gaan.
    • utrecht, nederland, utrecht
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van een carrière als IT Projectmanager en geef jouw professionele groei een kickstart bij Yacht! Word een sleutelspeler in toonaangevende projecten met gerenommeerde opdrachtgevers zoals TNO, Philips, ASML, UWV, Belastingdienst, Rijkswaterstaat, ABN Amro, Rabobank en meer! Bij Yacht krijg je een contract voor onbepaalde tijd en ga jij op interim basis aan de slag te gaan bij toporganisaties. Met ons uitgebreide netwerk vinden we samen de perfecte match die aansluit bij jouw unieke talenten, wensen en ambities. Ontdek nieuwe perspectieven en zet de volgende stap in jouw carrière als projectmanager. Elke opdracht is een unieke uitdaging, variërend van softwareontwikkeling en migraties tot implementaties, infrastructuur en security, allemaal afgestemd op jouw expertise. Binnen het IT-vakgebied biedt Yacht een scala aan opdrachten. Als professional bij Yacht betekent het niet alleen dat jij je inzet voor onze opdrachtgevers, maar ook dat wij ons volledig inzetten voor jou! Wat kun je verwachten? Persoonlijke begeleiding door vaste consultants, antwoorden op jouw vragen, nieuwe boeiende opdrachten en continue professionele ontwikkeling. Kortom, een partnerschap waarin jouw succes centraal staat.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van een carrière als IT Projectmanager en geef jouw professionele groei een kickstart bij Yacht! Word een sleutelspeler in toonaangevende projecten met gerenommeerde opdrachtgevers zoals TNO, Philips, ASML, UWV, Belastingdienst, Rijkswaterstaat, ABN Amro, Rabobank en meer! Bij Yacht krijg je een contract voor onbepaalde tijd en ga jij op interim basis aan de slag te gaan bij toporganisaties. Met ons uitgebreide netwerk vinden we samen de perfecte match die aansluit bij jouw unieke talenten, wensen en ambities. Ontdek nieuwe perspectieven en zet de volgende stap in jouw carrière als projectmanager. Elke opdracht is een unieke uitdaging, variërend van softwareontwikkeling en migraties tot implementaties, infrastructuur en security, allemaal afgestemd op jouw expertise. Binnen het IT-vakgebied biedt Yacht een scala aan opdrachten. Als professional bij Yacht betekent het niet alleen dat jij je inzet voor onze opdrachtgevers, maar ook dat wij ons volledig inzetten voor jou! Wat kun je verwachten? Persoonlijke begeleiding door vaste consultants, antwoorden op jouw vragen, nieuwe boeiende opdrachten en continue professionele ontwikkeling. Kortom, een partnerschap waarin jouw succes centraal staat.
    • rotterdam, nederland
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van een carrière als IT Projectmanager en geef jouw professionele groei een kickstart bij Yacht! Word een sleutelspeler in toonaangevende projecten met gerenommeerde opdrachtgevers zoals TNO, Philips, ASML, UWV, Belastingdienst, Rijkswaterstaat, ABN Amro, Rabobank en meer! Bij Yacht krijg je een contract voor onbepaalde tijd en ga jij op interim basis aan de slag te gaan bij toporganisaties. Met ons uitgebreide netwerk vinden we samen de perfecte match die aansluit bij jouw unieke talenten, wensen en ambities. Ontdek nieuwe perspectieven en zet de volgende stap in jouw carrière als projectmanager. Elke opdracht is een unieke uitdaging, variërend van softwareontwikkeling en migraties tot implementaties, infrastructuur en security, allemaal afgestemd op jouw expertise. Binnen het IT-vakgebied biedt Yacht een scala aan opdrachten. Als professional bij Yacht betekent het niet alleen dat jij je inzet voor onze opdrachtgevers, maar ook dat wij ons volledig inzetten voor jou! Wat kun je verwachten? Persoonlijke begeleiding door vaste consultants, antwoorden op jouw vragen, nieuwe boeiende opdrachten en continue professionele ontwikkeling. Kortom, een partnerschap waarin jouw succes centraal staat.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van een carrière als IT Projectmanager en geef jouw professionele groei een kickstart bij Yacht! Word een sleutelspeler in toonaangevende projecten met gerenommeerde opdrachtgevers zoals TNO, Philips, ASML, UWV, Belastingdienst, Rijkswaterstaat, ABN Amro, Rabobank en meer! Bij Yacht krijg je een contract voor onbepaalde tijd en ga jij op interim basis aan de slag te gaan bij toporganisaties. Met ons uitgebreide netwerk vinden we samen de perfecte match die aansluit bij jouw unieke talenten, wensen en ambities. Ontdek nieuwe perspectieven en zet de volgende stap in jouw carrière als projectmanager. Elke opdracht is een unieke uitdaging, variërend van softwareontwikkeling en migraties tot implementaties, infrastructuur en security, allemaal afgestemd op jouw expertise. Binnen het IT-vakgebied biedt Yacht een scala aan opdrachten. Als professional bij Yacht betekent het niet alleen dat jij je inzet voor onze opdrachtgevers, maar ook dat wij ons volledig inzetten voor jou! Wat kun je verwachten? Persoonlijke begeleiding door vaste consultants, antwoorden op jouw vragen, nieuwe boeiende opdrachten en continue professionele ontwikkeling. Kortom, een partnerschap waarin jouw succes centraal staat.
    • den haag, nederland
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van een carrière als IT Projectmanager en geef jouw professionele groei een kickstart bij Yacht! Word een sleutelspeler in toonaangevende projecten met gerenommeerde opdrachtgevers zoals TNO, Philips, ASML, UWV, Belastingdienst, Rijkswaterstaat, ABN Amro, Rabobank en meer! Bij Yacht krijg je een contract voor onbepaalde tijd en ga jij op interim basis aan de slag te gaan bij toporganisaties. Met ons uitgebreide netwerk vinden we samen de perfecte match die aansluit bij jouw unieke talenten, wensen en ambities. Ontdek nieuwe perspectieven en zet de volgende stap in jouw carrière als projectmanager. Elke opdracht is een unieke uitdaging, variërend van softwareontwikkeling en migraties tot implementaties, infrastructuur en security, allemaal afgestemd op jouw expertise. Binnen het IT-vakgebied biedt Yacht een scala aan opdrachten. Als professional bij Yacht betekent het niet alleen dat jij je inzet voor onze opdrachtgevers, maar ook dat wij ons volledig inzetten voor jou! Wat kun je verwachten? Persoonlijke begeleiding door vaste consultants, antwoorden op jouw vragen, nieuwe boeiende opdrachten en continue professionele ontwikkeling. Kortom, een partnerschap waarin jouw succes centraal staat.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van een carrière als IT Projectmanager en geef jouw professionele groei een kickstart bij Yacht! Word een sleutelspeler in toonaangevende projecten met gerenommeerde opdrachtgevers zoals TNO, Philips, ASML, UWV, Belastingdienst, Rijkswaterstaat, ABN Amro, Rabobank en meer! Bij Yacht krijg je een contract voor onbepaalde tijd en ga jij op interim basis aan de slag te gaan bij toporganisaties. Met ons uitgebreide netwerk vinden we samen de perfecte match die aansluit bij jouw unieke talenten, wensen en ambities. Ontdek nieuwe perspectieven en zet de volgende stap in jouw carrière als projectmanager. Elke opdracht is een unieke uitdaging, variërend van softwareontwikkeling en migraties tot implementaties, infrastructuur en security, allemaal afgestemd op jouw expertise. Binnen het IT-vakgebied biedt Yacht een scala aan opdrachten. Als professional bij Yacht betekent het niet alleen dat jij je inzet voor onze opdrachtgevers, maar ook dat wij ons volledig inzetten voor jou! Wat kun je verwachten? Persoonlijke begeleiding door vaste consultants, antwoorden op jouw vragen, nieuwe boeiende opdrachten en continue professionele ontwikkeling. Kortom, een partnerschap waarin jouw succes centraal staat.
    • amsterdam, nederland, noord-holland
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van een carrière als IT Projectmanager en geef jouw professionele groei een kickstart bij Yacht! Word een sleutelspeler in toonaangevende projecten met gerenommeerde opdrachtgevers zoals TNO, Philips, ASML, UWV, Belastingdienst, Rijkswaterstaat, ABN Amro, Rabobank en meer! Bij Yacht krijg je een contract voor onbepaalde tijd en ga jij op interim basis aan de slag te gaan bij toporganisaties. Met ons uitgebreide netwerk vinden we samen de perfecte match die aansluit bij jouw unieke talenten, wensen en ambities. Ontdek nieuwe perspectieven en zet de volgende stap in jouw carrière als projectmanager. Elke opdracht is een unieke uitdaging, variërend van softwareontwikkeling en migraties tot implementaties, infrastructuur en security, allemaal afgestemd op jouw expertise. Binnen het IT-vakgebied biedt Yacht een scala aan opdrachten. Als professional bij Yacht betekent het niet alleen dat jij je inzet voor onze opdrachtgevers, maar ook dat wij ons volledig inzetten voor jou! Wat kun je verwachten? Persoonlijke begeleiding door vaste consultants, antwoorden op jouw vragen, nieuwe boeiende opdrachten en continue professionele ontwikkeling. Kortom, een partnerschap waarin jouw succes centraal staat.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van een carrière als IT Projectmanager en geef jouw professionele groei een kickstart bij Yacht! Word een sleutelspeler in toonaangevende projecten met gerenommeerde opdrachtgevers zoals TNO, Philips, ASML, UWV, Belastingdienst, Rijkswaterstaat, ABN Amro, Rabobank en meer! Bij Yacht krijg je een contract voor onbepaalde tijd en ga jij op interim basis aan de slag te gaan bij toporganisaties. Met ons uitgebreide netwerk vinden we samen de perfecte match die aansluit bij jouw unieke talenten, wensen en ambities. Ontdek nieuwe perspectieven en zet de volgende stap in jouw carrière als projectmanager. Elke opdracht is een unieke uitdaging, variërend van softwareontwikkeling en migraties tot implementaties, infrastructuur en security, allemaal afgestemd op jouw expertise. Binnen het IT-vakgebied biedt Yacht een scala aan opdrachten. Als professional bij Yacht betekent het niet alleen dat jij je inzet voor onze opdrachtgevers, maar ook dat wij ons volledig inzetten voor jou! Wat kun je verwachten? Persoonlijke begeleiding door vaste consultants, antwoorden op jouw vragen, nieuwe boeiende opdrachten en continue professionele ontwikkeling. Kortom, een partnerschap waarin jouw succes centraal staat.
    • amsterdam, nederland, noord-holland
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Bij onze klanten zoals KLM, Heineken, Booking.com, Bol.com, PWC, KPN, De Overheid, UWV, Belastingdienst begrijpen ze het belang van een Project Management Officer. Yacht is een dynamische organisatie die zich specialiseert in het aantrekken van IT professionals en zet ze bij één van onze klanten in. Ons team van toegewijde professionals streeft ernaar om continu te innoveren en de best mogelijke dienstverlening te bieden aan onze klanten. Wij zijn op zoek naar een getalenteerde Project Manager Officer om ons team te versterken. Waarom kiezen onze professionals voor Yacht? Uitdagende projecten. Als Project Management Officer krijg je de kans om te werken aan boeiende projecten voor toonaangevende organisaties in de IT sector. We geloven in het bevorderen van de groei en ontwikkeling van onze medewerkers. Naast uitdagende projecten bieden we ook interne en externe trainingsmogelijkheden om je vaardigheden verder uit te breiden. Je krijgt o.a de mogelijkheid deel te nemen aan opleidingen van jouw keuze. Voor elke professional wordt hiervoor een budget klaar gezet. Na je opdracht staat een team van experts klaar om jou klaar te stomen voor een nieuwe uitdagende opdracht die past bij jouw ervaring en ambitie.Wat ga je doen op opdracht? Je krijgt de verantwoordelijkheid voor een uiteenlopend takenpakket (afhankelijk van je project). Je kan hierbij denken aan: Ondersteunen van projectmanagers bij het opstellen van projectplannen en het vaststellen van doelstellingen, scope en deadlines.Monitoren en bijhouden van projectvoortgang, budgetten en resourceallocatie.Identificeren en oplossen van potentiële knelpunten en risico's binnen projecten.Coördineren van communicatie en samenwerking tussen projectteams en stakeholders.Opstellen en onderhouden van documentatie, rapporten en dashboards met betrekking tot projectprestaties.Bijdragen aan de ontwikkeling en verbetering van projectmanagementprocessen en -methodologieën.Ondersteunen bij de naleving van kwaliteitsnormen en -richtlijnen binnen projecten.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Bij onze klanten zoals KLM, Heineken, Booking.com, Bol.com, PWC, KPN, De Overheid, UWV, Belastingdienst begrijpen ze het belang van een Project Management Officer. Yacht is een dynamische organisatie die zich specialiseert in het aantrekken van IT professionals en zet ze bij één van onze klanten in. Ons team van toegewijde professionals streeft ernaar om continu te innoveren en de best mogelijke dienstverlening te bieden aan onze klanten. Wij zijn op zoek naar een getalenteerde Project Manager Officer om ons team te versterken. Waarom kiezen onze professionals voor Yacht? Uitdagende projecten. Als Project Management Officer krijg je de kans om te werken aan boeiende projecten voor toonaangevende organisaties in de IT sector. We geloven in het bevorderen van de groei en ontwikkeling van onze medewerkers. Naast uitdagende projecten bieden we ook interne en externe trainingsmogelijkheden om je vaardigheden verder uit te breiden. Je krijgt o.a de mogelijkheid deel te nemen aan opleidingen van jouw keuze. Voor elke professional wordt hiervoor een budget klaar gezet. Na je opdracht staat een team van experts klaar om jou klaar te stomen voor een nieuwe uitdagende opdracht die past bij jouw ervaring en ambitie.Wat ga je doen op opdracht? Je krijgt de verantwoordelijkheid voor een uiteenlopend takenpakket (afhankelijk van je project). Je kan hierbij denken aan: Ondersteunen van projectmanagers bij het opstellen van projectplannen en het vaststellen van doelstellingen, scope en deadlines.Monitoren en bijhouden van projectvoortgang, budgetten en resourceallocatie.Identificeren en oplossen van potentiële knelpunten en risico's binnen projecten.Coördineren van communicatie en samenwerking tussen projectteams en stakeholders.Opstellen en onderhouden van documentatie, rapporten en dashboards met betrekking tot projectprestaties.Bijdragen aan de ontwikkeling en verbetering van projectmanagementprocessen en -methodologieën.Ondersteunen bij de naleving van kwaliteitsnormen en -richtlijnen binnen projecten.
    • den haag, nederland
    • Tijdelijk
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Bij onze klanten zoals KLM, Heineken, Booking.com, Bol.com, PWC, KPN, De Overheid, UWV, Belastingdienst begrijpen ze het belang van een Project Management Officer. Yacht is een dynamische organisatie die zich specialiseert in het aantrekken van IT professionals en zet ze bij één van onze klanten in. Ons team van toegewijde professionals streeft ernaar om continu te innoveren en de best mogelijke dienstverlening te bieden aan onze klanten. Wij zijn op zoek naar een getalenteerde Project Manager Officer om ons team te versterken. Waarom kiezen onze professionals voor Yacht? Uitdagende projecten. Als Project Management Officer krijg je de kans om te werken aan boeiende projecten voor toonaangevende organisaties in de IT sector. We geloven in het bevorderen van de groei en ontwikkeling van onze medewerkers. Naast uitdagende projecten bieden we ook interne en externe trainingsmogelijkheden om je vaardigheden verder uit te breiden. Je krijgt o.a de mogelijkheid deel te nemen aan opleidingen van jouw keuze. Voor elke professional wordt hiervoor een budget klaar gezet. Na je opdracht staat een team van experts klaar om jou klaar te stomen voor een nieuwe uitdagende opdracht die past bij jouw ervaring en ambitie.Wat ga je doen op opdracht? Je krijgt de verantwoordelijkheid voor een uiteenlopend takenpakket (afhankelijk van je project). Je kan hierbij denken aan: Ondersteunen van projectmanagers bij het opstellen van projectplannen en het vaststellen van doelstellingen, scope en deadlines.Monitoren en bijhouden van projectvoortgang, budgetten en resourceallocatie.Identificeren en oplossen van potentiële knelpunten en risico's binnen projecten.Coördineren van communicatie en samenwerking tussen projectteams en stakeholders.Opstellen en onderhouden van documentatie, rapporten en dashboards met betrekking tot projectprestaties.Bijdragen aan de ontwikkeling en verbetering van projectmanagementprocessen en -methodologieën.Ondersteunen bij de naleving van kwaliteitsnormen en -richtlijnen binnen projecten.
    DUTCH LANGUAGE REQUIRED!Bij onze klanten zoals KLM, Heineken, Booking.com, Bol.com, PWC, KPN, De Overheid, UWV, Belastingdienst begrijpen ze het belang van een Project Management Officer. Yacht is een dynamische organisatie die zich specialiseert in het aantrekken van IT professionals en zet ze bij één van onze klanten in. Ons team van toegewijde professionals streeft ernaar om continu te innoveren en de best mogelijke dienstverlening te bieden aan onze klanten. Wij zijn op zoek naar een getalenteerde Project Manager Officer om ons team te versterken. Waarom kiezen onze professionals voor Yacht? Uitdagende projecten. Als Project Management Officer krijg je de kans om te werken aan boeiende projecten voor toonaangevende organisaties in de IT sector. We geloven in het bevorderen van de groei en ontwikkeling van onze medewerkers. Naast uitdagende projecten bieden we ook interne en externe trainingsmogelijkheden om je vaardigheden verder uit te breiden. Je krijgt o.a de mogelijkheid deel te nemen aan opleidingen van jouw keuze. Voor elke professional wordt hiervoor een budget klaar gezet. Na je opdracht staat een team van experts klaar om jou klaar te stomen voor een nieuwe uitdagende opdracht die past bij jouw ervaring en ambitie.Wat ga je doen op opdracht? Je krijgt de verantwoordelijkheid voor een uiteenlopend takenpakket (afhankelijk van je project). Je kan hierbij denken aan: Ondersteunen van projectmanagers bij het opstellen van projectplannen en het vaststellen van doelstellingen, scope en deadlines.Monitoren en bijhouden van projectvoortgang, budgetten en resourceallocatie.Identificeren en oplossen van potentiële knelpunten en risico's binnen projecten.Coördineren van communicatie en samenwerking tussen projectteams en stakeholders.Opstellen en onderhouden van documentatie, rapporten en dashboards met betrekking tot projectprestaties.Bijdragen aan de ontwikkeling en verbetering van projectmanagementprocessen en -methodologieën.Ondersteunen bij de naleving van kwaliteitsnormen en -richtlijnen binnen projecten.
30 van 81 vacatures bekeken

Als je van taal wisselt, worden de huidige filter gereset.